پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بودجه عمرانی سال آینده کشور 90 هزار میلیارد تومان خواهد بود

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: کمال حسین‌پور در حاشیه سفر به مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان آمل، در مورد پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی در سطح کشور، اظهار کرد: پروژه‌های عمرانی زیادی به صورت نیمه‌تمام در داخل کشور وجود دارند که به بخش‌های مختلف و دستگاه‌های اجرایی بازمی‌گردند.

وی افزود: تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا تعداد پروژه‌های نیمه تمام را به حداقل برسانیم و همچنین روند اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در سال آینده با پیشرفت زیادی همراه خواهد بود.

نماینده پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امید داریم دولت در بودجه‌های خود به پروژه‌های نیمه‌تمام توجه ویژه داشته باشد هرچند نمایندگان مجلس در خانه ملت نیز سعی دارند با اهتمام زیاد این آمار را به حداقل برسانند.

این مسؤول تصریح کرد: این روزها صحبت‌های زیادی در زمینه بودجه سال ۱۴۰۰ مطرح است، هر نماینده اظهار نظر خاص دارد و در کمیسیون عمران مجلس نمایندگان تصمیمات لازم برای میزان بودجه عمرانی سطح کشور در سال ۱۴۰۰ را انجام دادند.

حسین‌پور ادامه داد: این بودجه در سال آینده حدود رقم ۹۰ هزار میلیارد تومان خواهد بود تا بتوانیم خدمتی در حد و اندازه مردم و به شایستگی آنها انجام دهیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در کمیسیون عمرانی طرح تولید و جهش مسکن را در دستور کار داریم تا دولت موظف شود سالانه یک میلیون واحد مسکن تولید کند و زمین رایگان در اختیار شرکت‌ها بگذارد.

این مسؤول افزود: طرح تولید و جهش مسکن با اختصاص وام‌هایی با بهره بانکی بین ۱۲ تا ۱۸ درصد به افراد فاقد مسکن و افرادی که برگ “ج” آنها سبز است اختصاص می‌یابد تا هموطنان بتوانند از مسکن ارزان برخوردار باشند.

حسین‌پور با اشاره به اینکه در زمان خدمت به مردم در خانه ملت مهم این است که همه اقدامات در واقعیت مردم را راضی کند و بتوانیم خادم خوبی برای هموطنان باشیم، خاطرنشان کرد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری نمایندگان مجلس و هیأت دولت برای خدمت به مردم باید تلاش‌های خیلی بیشتر داشته باشند هرچند نمایندگان پرتلاش مجلس در کمیسیون‌های تخصصی اولویت را مردم قرار دادند و برای برخورداری بیشتر مردم حوزه انتخابیه خود گام‌های مؤثر برمی‌دارند.

وی در مورد آخرین وضعیت مسکن مهر عنوان کرد: مشکلات زیادی در بخش مسکن مهر وجود دارد، متأسفانه در بخش مسکن مهر در دولت یازدهم کوتاهی زیادی شد ولی محمد اسلامی وزیر مسکن تمام توان خود را برای رفع نقص پروژه‌ها در مسکن‌های مهر به کار بسته تا در پایان دولت بسیاری از تعهدات به سرانجام مطلوب برسد و گلایه‌های فراوان مردم برطرف شود.

 /۸۶۰۱۲/ج/ر

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.