پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بهره برداری از ۶۱ پروژه عمرانی راهداری در مازندران

0

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد آفرین محمدزاده با اشاره به بهره برداری از ۶۱ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای با اعتباری بالغ بر ۴۳۷ میلیارد ریال در دهه فجر اظهار داشت : از این رو این اداره کل در ایام الله دهه مبارک فجر که فرصت مغتنمی است جهت تجدید بیعت و میثاق با خون شهدا و ایثارگران انقلاب و مقام معظم رهبری ، توانست ۶۱پروژه عمرانی را با اعتباری بالغ بر۴۳۷ میلیارد ریال به بهره برداری برساند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران در خصوص پروژه های راهداری این اداره کل عنوان کرد: راه ساخته شده و تحت بهره برداری با گذشت زمان و با توجه به شرایط جوی و طبیعی ، حجم آمد و شد، بار محوری وارده و مشخصات فنی و اجرائی اولیه، به تدریج فرسوده و خرابی هایی در آن پدید می آید. بنابراین ضرورت دارد با آغاز بهره برداری از هر راهی عملیات نگهداری نیز بصورت مستمر در تمام مدت بهره برداری به انجام رسد تا ضمن افزایش عمر راه از متلاشی شدن آن جلوگیری شود.

وی در ادامه بخشی از پروژه های افتتاحی را اینگونه عنوان نمود: لکه گیری و روکش آسفالت محورهای اصلی ،فرعی و روستایی استان ،احداث دیوار حائل و ضامن، مرمت و بازسازی پل،  ساماندهی دوربرگردان ها، احداث ساختمان پلیس راه سواد کوه، احداث ساختمان پلیس راه گزنک و… در حوزه راهداری در ایام دهه فجر است.

مهندس احمد آفرین محمدزاده اظهار داشت : در حوزه حمل و نقل نیز در این ایام بهره برداری مجتمع های خدماتی رفاهی جایگاه سوخت سجادی بهشهر ، شرکت سورای مطمئن رسان ایمن جویبار و شعبه مسافربری نعمت محمود آباد در فریدونکنار در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.