پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بهره برداری از ۲ پروژه ورزشی در نخستین روز سال

0

زمین‌های فوتبال چمن مصنوعی روستا‌های رزکنار و شرامتان بخش رودبست به صورت مشارکتی هر کدام با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال و در زمینی به مساحت ۴ هزار متر مربع گشایش یافت.

در این آئین علی اصغر باقرزاده نماینده مردم بابلسر و فریدون کنار در مجلس، علی رجبی مدیر کل ورزش و جوانان مازندران، مجتبی قلی‌پور باقری فرماندار بابلسر، اسماعیل زاده بخشدار رودبست، اعضای شورای شهر هادی شهر و فیض‌الله ملک تبار رئیس اداره ورزش بابلسر حضور داشتند.

علی رجبی مدیر کل ورزش و جوانان مازندران در حاشیه برگزاری آیین گشایش این پروژه‌ها، گفت:در نخستین روز سال ۱۴۰۳، شاهد بهره‌برداری از ۵ پروژه ورزشی در استان هستیم که ۲ پروژه زمین فوتبال چمن مصنوعی با اعتبار ۴۰ میلیارد در روستا‌های رزکنار و شرامتان به شهرستان بابلسر اختصاص دارد.

او با بیان اینکه هر ۲ پروژه با مشارکت مردم به سرانجام رسیده است، افزود: انشاء الله بتوانیم این خدمات ورزشی را برای سلامت مردم در سراسر استان مازندران داشته باشیم.

رجبی گفت: تا پایان ماه مبارک رمضان ۴ سالن ورزشی در روستا‌های مازندران گشایش می‌یابد تا بر اساس شعار دولت سیزدهم عدالت ورزشی را به خصوص در بخش روستایی اجرا کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از گشایش پروژه‌های ورزشی روستا‌های وسطی کلا و انارمرز جویبار با ۲۰ میلیارد ریال در هفته آینده خبر داد و افزود: ۶۸ پروژه نیمه کاره در استان داشتیم که ۳۸ پروژه به بهره برداری رسیده است و ۱۱ هزار مترمربع به سرانه فضای ورزش استان مازندران افزوده شد.

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.