پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بهره‌برداری از ۶۶ پروژه عمرانی در آستانه دهه فجر در آمل 

0

ایسنا/مازندران معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری آمل از بهره‌برداری ۶۶ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ ۴۳۰ میلیارد و ۲۷۵ میلیون ریال در آستانه دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

قدرت‌اله نائیج‌نژاد در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه آمل که ظهر امروز به مناسبت دهه مبارک فجر در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه ۱۴ هزار و ۹۷۱ خانوار در روستا و شهر آمل از بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی این شهرستان بهره‌مند خواهند شد، اظهار کرد: پروژه‌های عمرانی آمل که در آستانه دهه فجر به بهره‌برداری خواهند رسید شامل توسعه شبکه مخابراتی، بهسازی و آسفالت راه روستایی است.
وی تصریح کرد: بهینه و نوسازی اراضی کشاورزی، بازار روز شهری بلوار بنفشه، احداث مرکز جامع سلامت شهری، احداث مدرسه ابتدایی و اصلاح و بهینه سازی و تقویت برق نیز از دیگر برنامه‌های بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی آمل محسوب می‌شود.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری آمل در خصوص بهره‌برداری پروژه‌های تولیدی_خدماتی آمل گفت: ۱۹ واحد تولیدی-خدماتی با سرمایه بخش خصوصی با اعتباری بالغ ۷۶۰ میلیارد و ۱۵۷ میلیون ریال به بهره‌برداری خواهد رسید که از این  مبلغ ۶۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از تسهیلات بانکی بوده است.
نائیج‌نژاد با اشاره به اینکه بهره‌برداری پروژه‌های تولیدی-خدماتی آمل می‌تواند برای ۱۴۵ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد کند، افزود: پروژه‌های تولیدی و خدماتی شامل پرورش گل و گیاهان زینتی، بسته بندی آب آشامیدنی، پرورش بلدرچین، پرورش مرغ گوشتی، تولید انواع رنگ و تینر، احداث سالن ورزشی و تولید تابلوی برق بوده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.