پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بهره‌برداری از آسفالت هشت روستای تنکابن

0

این طرح ها شامل آسفالت راه ارتباطی روستاهای سلیمان آباد ، قاشق تراش محله ، پهلم دشت و عماریه در بخش خرم اباد و راههای روستای میانکوه محله ، اشکور محله ، سلیم آباد و نرس در منطقه دو هزار بوده است که جمعا به مقدار ۳۳ هزار مترمربع آسفالت ریخته شده است.

برای بهره برداری آسفالت این  روستاها اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۱۷۲ میلیون تومان هزینه شده است.

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته آسفالت ۹ روستای دیگر این شهرستان اجرا می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران در آئین افتتاح متمرکز آسفالت راه ارتباطی ۸ روستال به مرکزیت روستای قاشق تراش محله بخش خرم آباد  تنکابن  گفت: سال گذشته یک هزار و ۴۰ میلیارد تومان برای پروژه های دهه فجر اعتبار اختصاص یافته بود که این رقم برای امسال به یک هزار و ۹۵۴ میلیارد تومان یعنی نزدیک به دو برابر افزایش یافت.

مهدی رازجویان افزود : بر اساس برنامه ریزی که صورت گرفت پروژه های جدیدی را در استان تعریف نکردیم و تلاش نمودیم تا پروژه های نیمه تمام را که قدمت بالایی هم داشتند به بهره برداری برسانیم.

وی اظهار داشت : هر چقدر زمان بهره برداری پروژه ها کوتاه تر باشد کام مردم شیرین تر شده و رضایت مندی آنها دو چندان خواهد شد.

رازجویان با بیان اینکه امسال فعالیت بخش خصوصی نسبت به گذشته بیشتر شده است ، خاطرنشان کرد : باید خدمات و دستاوردهای نظام و دولت به مردم بازگو شود تا آنها که پشتوانه های نظام هستند بیش از پیش در عرصه های مختلف حضور یابند.

وی به راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ اسفند اشاره کرد و افزود : استکبار جهانی با کمک رسانه های خود تلاش دارد تا مردم را از رفتن به راهپیمایی ۲۲ بهمن و همچنین صندوق های رای منصرف کنند اما ملت بزرگ ایران با حضور میلیونی خود سیلی دیگری به آنها خواهد زد.

به گفته معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران ، وحدت و یکپارچگی ملت ایران رمز پیروزی آنها در برابر استکبار جهانی است و باید این روند همچنان ادامه داشته باشد.

فرماندار ویژه تنکابن نیز در این آیین گفت: در شرایط تحریم ها و فشارهای اقتصادی قطار توسعه و عمران نه تنها در کشور بلکه در این شهرستان نیز متوقف نشده و با سرعت به جلو حرکت می کند.

سید امیر حسینی جو با بیان اینکه یکی از ویژگی های نظام مردمی بودن آن است ، افزود : با این افتتاح ها مسئولان می خواهند خوشحالی خود را با مردم شریک کنند و خدمات انجام شده را به آنها معرفی نمایند.

وی بر ضرورت ادامه ساماندهی رودخانه های منطقه تاکید کرد و اظهار داشت : تاکنون اقدامات ارزشمندی در این زمینه صورت گرفته و برای آنکه به نتیجه مطلوب برسیم باید این روند را ادامه دهیم.

حسینی جو خاطرنشان کرد : استکبار جهانی از وحدت جهان اسلام که در ایران و سایر کشورهای اسلامی است هراس دارد و تلاش دارد تا به این صفوف محکم خدشه وارد کند اما ملت بزرگ ایران با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۲ اسفند سیلی سخت تری به انها خواهد زد.

وی یادآور شد : پیروز واقعی انتخابات ، مردم هستند و انشاا… شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوق رای خواهیم بود.

شهرستان ۱۶۶ هزار نفری تنکابن در غرب مازندران قرار دارد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.