پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۱۰۷ پروژه با ۶۵۰ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان نور

0

بیژن پولادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان نور با اشاره به بزرگداشت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: خدمت به مردم سعادتی بزرگ است که نصیب مسؤولان می‌شود و از این رو باید تلاش شود تا با انجام درست وظایف و ارائه خدمت مؤثر، حق مردم به‌عنوان ولی نعمتان انقلاب و کشور به خوبی ادا شود.

 وی هفته دولت را فرصتی مغتنم برای ارائه‌ گزارش و ارتقای آگاهی عمومی نسبت به خدمات نظام و دولت دانست و بیان کرد: دشمن با سیاه‌نمایی و کوچک شمردن خدمات ارائه شده و موفقیت‌های کسب شده به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه و ضربه به نظام و کشور است.

فرماندار شهرستان نور با بیان اینکه این ایام می‌تواند فرصتی مناسب برای مقابله با این توطئه دشمن باشد، خاطرنشان کرد: امروز تبیین خدمات دولت مردمی وظیفه مهمی است که برعهده داریم و شعار دولت رئیسی به عنوان دولت مردمی، در کنار مردم بودن و خدمات‌رسانی به محرومان، لمس مشکلات مردم، دغدغه جدی برای رفع مشکلات، معرفی خدمات انجام شده و تبیین دستاوردهای ارزنده نظام، انقلاب اسلامی و دولت مردمی است.
                                                                                                                   پولادی از بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۱۰۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۴۹ میلیارد و ۱۲۵ میلیون تومان در هفته دولت امسال در سطح شهرستان نور خبر داد و گفت: این پروژه‌ها شامل ۷۸ پروژه قابل بهره‌برداری با اعتباری بالغ بر ۳۲۵ میلیارد و ۲۲۳ میلیون تومان و ۳۹ پروژه  کلنگ‌زنی با اعتبار ۳۲۳ میلیارد و ۹۰۲ میلیون تومان است.                                              
                                                                                                                 وی با بیان اینکه با بهره‌برداری از پروژه‌های تکمیل شده، فرصت اشتغال برای یک هزار و ۲۰۰ نفر در شهرستان ایجاد می‌شود، افزود: تعداد اشتغال ایجاد شده از محل اجرای پروژه‌های کلنگ‌زنی شهرستان نور بیش از ۷۲۰ نفر است.

فرماندار شهرستان نور با تأکید بر لزوم همدلی و همراهی دولت و مردم برای آبادانی و ترقی هرچه بیشتر کشور، از اجرای ویژه برنامه‌های متعدد و متنوع فرهنگی و عمرانی در سطح شهرستان در هفته دولت امسال خبر داد و گفت: دیدار با امام جمعه، غبارروبی گلزار شهدای شهرستان، برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی، افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی، برپایی میز خدمت، تجلیل از کارمندان نمونه و… ازجمله این برنامه‌ها است.
پایان پیام/ ۸۶۰۲۳/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.