پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بهترین نقش مدیران در مشارکت انتخابات، خدمت به مردم است

0

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، قاسم عزیززاده‌گرجی صبح امروز در آیین تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری چالوس با بیان اینکه هر چه مسوولیت بالاتر، مطمئنا وظیفه سنگین‌تر می‌شود اظهار کرد: فلسفه وجودی حکومت دینی در راستای گسترش عدالت اجتماعی و پذیرش مسوولیت، خدمت به مردم است.

وی افزود: بدون تردید خدمت به بندگان خدا بر اساس آموزه‌های دینی، یک ارزش اسلامی و اخلاقی است.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران به فرموده پیامبر مبنی بر اینکه اگر کسی می‌خواهد رئیس‌تر باشد باید خدمت بیشتری کند اشاره کرد و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری خدمت در نظام جمهوری اسلامی افتخار دارد زیرا خدمتی در جهت رضای خدا و خدمت به مردم و استحکام بخشدین به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

گرجی ضمن بیان اینکه گفتمان اصلی دولت سیزدهم حضور موثر و مستمر رئیس جمهور در روزهای رسمی، غیر رسمی است، بیان کرد: در حوادث‌های بوجود آمده مسوولان دولت سیزدهم در کنار مردم هستند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران خدمت صادقانه و بی منت را وظیفه مسوولان دانست و اظهار کرد: واژه ارباب رجوع در مقابل یقینا به معنای جایگاه نوکری مسوولان است.

گرجی ضمن بیان اینکه واژه بسیج یک فرهنگ و تفکر است بیان کرد: مسائل و مشکلات مردم با اقدامات‌ عادی حل نخواهد شد، به شدت نیاز به مدیران با تفکر بسیجی و روحیه انقلابی و اقدام جهادی پای کار باشند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در ادامه به متفاوت بودن انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود: چهار راهبرد رهبر معظم انقلاب اسلامی رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت است و تمام دستگاه‌ها برای اجرای شدن این راهبردها طراحی و بررسی لازم داشته باشند.

وی افزود:مدیران ما در نظام جمهوری اسلامی باید سعه صدر داشته باشند و روحیه انقلابی، تفکر بسیجی و اقدامات جهادی از شاخصه‌ها انتخاب مدیر خوب است.

به گزارش فارس، محمد شریفی طی حکمی به عنوان سرپرست فرمانداری چالوس منصوب و از تلاش‌های رستم زرودی تقدیر شد.

پایان پیام/۸۶۰۶۱/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.