پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بهبود فضای کسب و کار با جهش تولید تحقق می یابد

0

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله مهاجر صبح پنجشنبه در جلسه شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت در استانداری با بیان اینکه در سال گذشته هشت جلسه شورای گفتگو در استان برگزار شده است، افزود: در این جلسات دستاورد خوبی داشتیم و از نظر مصوبات استانی مازندران رتبه سوم کشور را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه از نظر کیفیت مصوبات ملی نیز رتبه دوم کشور را کسب کردیم، ادامه داد: مصوبات شورای گفتگوی استان دارای کیفیت بوده است و ازنظر رتبه نیز جایگاه ششم کشو را به دست آوردیم.

مهاجر با عنوان تحقق تولید با جلسات محقق و برآورده نمی‌شود، تاکید کرد: هرجا که همدلی و همکاری داشته باشیم اهداف محقق می‌شود و باید برای رونق تولید بین دستگاه‌ها باور ایجاد شود.

دبیر شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولتی در مازندران با تاکید براینکه بهبود فضای کسب و کار با رعایت قانون محقق می‌شود، تصریح کرد: توجه به رونق و جهش تولید سبب رفع مشکلات اقتصادی در استان خواهد شد.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران یادآور شد: در هشت جلسه شورای شورای گفتگو، ۱۵ مصوبه استانی و ۹ ملی تصویب و از مجموع مصوبات استانی ۹ مصوبه اجرایی شده است.

وی با تاکید برهمکاری و همراهی بیشتر دستگاه‌های اجرایی برای عملیاتی شدن مصوبات شورای گفتگو گفت: ۴۳ درصد مصوبات استانی و ۵۷ درصد مصوبات ملی اجرایی شده است و از مجموع مصوبات اجرایی شده استانی ۴۶ درصد اجرای آن تکمیل شده است.

مهاجر خواستار همدلی و هم افزایی بین دستگاه‌های مختلف برای بهبود کسب و کار در استان شد.

کد خبر 4907717
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.