پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بنیاد برکت ۷۰۰ میلیارد ریال در مازندران سرمایه‌گذاری می‌کند

0

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران، احمد حسین زادگان پس از دیدار با مدیرعامل بنیاد برکت که در ساری انجام شد میزان اشتغال پیش بینی از محل این سرمایه گذاری را در مناطق محروم حدود ۲ هزار نفر اعلام کرد.

نماینده عالی دولت در مازندران در این دیدار با اشاره به اینکه مدل محرک توسعه را با همکاری دفتر امور روستایی و بخش های عمرانی در استان در دستور کار قرار داده ایم، گفت: در این مدل در قالب طرحی از ۱۴ منطقه محروم دو روستا به عنوان پایلوت انتخاب می شوند و با بهره گیری از ظرفیت های استانی و شهرستانی در حوزه های عمرانی و اشتغالزایی در مسیر توسعه قرار می گیرند و البته در این طرح از توانمندی های برخی نهادها نظیر بنیاد برکت و … نیز می توان بدرستی استفاده نمود.

حسین زادگان با بیان اینکه بنیاد برکت بویژه در خصوص اشتغالزایی؛ بدرستی هدف گذاری نموده است، افزود: در استان نیز از سوی دولت، اقدامات مطلوبی در حوزه ایجاد و تقویت اشتغال در حال انجام است و باید همه مجموعه ها و ارکان نظام در کنار هم در جهت رفع این دغدغه مهم و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در جهت کاهش آسیب های اجتماعی و رونق نشاط در جامعه گام بردارند.

وی بهره گیری از توان بنیاد برکت در حوزه های اقتصادی و مسکن محرومین را از دیگر موضوعات مشترک همکاری این بنیاد با استان یاد کرد و گفت: تلاش داریم تا از ظرفیت بالای ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بدلیل دور بودن از بوروکراسی اداری، در حوزه های مختلف بهره گیری کنیم.

وی بر گسترش همکاری های فی مابین بنیاد برکت و استان؛ در حوزه هایی نظیر ورزش در مناطق مختلف مازندران تاکید کرد و افزود: سراسر مازندران برای ما یک نقطه واحد تلقی می شود و امیدواریم بنیاد نیز با توجه به مزیت ها و قابلیت های مناطق مختلف استان، در همه مناطق مازندران ورود کند.

استاندار مازندران همکاری با بنیاد برکت را در حوزه های بهسازی راه های روستایی و بهداشت و درمان بیان کرد.

بنیاد برکت در فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در ۲۰ آذر ماه سال ۱۳۸۶ توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تأسیس شد تا به عنوان مجموعه‌ای برای محرومیت‌زدایی، توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی و انجام امور عام‌المنفعه، فعالیت نماید.

/ ‏۱۸۹۹/‏۶۹۸۲

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.