پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بسیج مسکن ۲۰ هزار سیل زده را می سازد/ تا آخر کنار مردم هستیم

0

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامحسین غیب پرور عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده سیمرغ در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه ماه رمضان و روزه داری سبب تعطیلی کار مرمت مناطق سیل زده توسط جهادگران نشده بلکه سبب انگیزه مضاعف شده است افزود: ارزیابی من این است که واقعاً در مناطق سیل زده مازندران خوب کار شده است.

وی با ابراز رضایت از روند بازسازی مناطق سیل زده در مازندران گفت: تاکنون ۲۵۵ واحد مسکونی در سیمرغ تعمیر و مرمت شده و ۳۶۱ واحد نیز در دست احداث است و کار این واحدها ۱۲۰ روزه به پایان می رسد.

سردار غیب پرور با اظهار اینکه ساخت ۲۰ هزار واحد در مناطق سییل زده توسط بسیج انجام خواهد شده گفت: کار ساخت این واحدها توسط بسیج شروع شده و آنچه که مایه خوشبختی است اینکه همگرایی روزهای اول کماکان باقی است و سیل سبب همگرایی بین دستگاه ها و همه مردم شده است.

رئیس سازمان بسیج مستعضفین کشور با اشاره به حضور گروه های جهادی دانش آموزی در مناطق سیل زده عنوان کرد: خدا را باید به خاطر وجود مردمان مومن با انگیزه دینی و انقلابی شکر کرد که با اخلاص کامل در حال کار شبانه روزی هستند.

وی گفت: ماه رمضان امسال طعم دیگری از نوع دوستی و مهرورزی دارد و همان گونه که قول دادیم مردم را رها نمی کنیم تا روز آخر در کنار مردم باقی خواهیم ماند.

سیل اخیر به ۶۸۰۰ واحد مسکونی و تجاری در مازندران آسیب زد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.