پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بسیجیان نمونه رامسر تجلیل شدند

0

به گزارش خبرنگار مهر سرهنگ محمدی قاسم آبادی فرمانده سپاه رامسر شامگاه یکشنبه در همایش تجلیل از بسیجیان نمونه شهرستان رامسر در چهل سالگی انقلاب اسلامی اردوگاه کشوری هفت تیر برگزار شد گفت: در چهل سال نظام به اعتراف نهادهای بین المللی دستاوردهای خوبی داشت و از لحاظ قدرت جهانی رتبه ۷ و از لحاظ نظامی رتبه ۱۳ دنیا را دارد و از لحاظ تولید برق رتبه ۱۴ و تولید بنزین رتبه ۷ دنیا را دارد و از امید به زندگی به رتبه ۶۱ دنیا رسیده است.

وی افزود: گشت محله محور در راستای ایجاد امنیت نقش بزرگی دارد و تحرک فرماندهان پایگاه باید در اولویت قرار گیرد و قرارگاه خدمات اجتماعی راه اندازی شود.

فرمانده سپاه رامسر خاطر نشان کرد:فرماندهان پایگاه با جلسات ماهانه ترویج ازدواج آسان، کمک به محرومین، معرفی کار آفرینان،معرفی مسجد و ترویج غذای سالم در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی کوشا باشند.

احمد جعفر سعیدی دادستان رامسر نیز در همایش تجلیل از بسیجیان نمونه شهرستان رامسر با بیان اینکه در گشت محله محور دستورالعمل، وظایف و اختیارات مشخص شده است گفت: گشت های محله محور سبب کاهش سرقت شده است.

وی افزود: گشت محله محور از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر است و ارتکاب جرم بخاطر خودخواهی افراد رخ می دهد و جامعه ای که در آن دیگر خواهی باشد جرم کمتر اتفاق می افتد و عامل بسیاری از جرائم خودخواهی است.

احمد جعفر سعیدی گفت: همبستگی سبب کاهش جرم و جنایت می شود و گشت محله محور نشانه فداکاری و همبستگی و ایجاد امنیت است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.