پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بسکتبال آمل لیگ برتری شد

0

به گزارش خبرنگار مهر، تیم  کوچین آمل درچارچوب مرحله حذفی ونیمه نهایی مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه های کشور عصرجمعه درسالن ورزشی پیامبراعظم آمل میزبان تیم ابزار سازان کرمانشاه بود و در نهایت میهمان مدعی خود را با نتیجه۸۳ بر۷۵ شکست داد و به صعود به لیگ برتر صعود کرد.

شاگردان” رضا نوری” در تیم کوچین آمل پس از شکست در بازی نخست در کرمانشاه وکسب پیروزی ارزشمند خانگی دربازی دوم ، برای صعود به لیگ برتر نیاز به پیروزی در بازی سوم داشت، که درنهایت دراین بازی پرافت و خیز ، نماینده مازندران با اختلاف ۸ امتیاز درآمل جشن صعود به لیگ برتر برپا کرد.

کوچینی ها در این دیدار که از حمایت پرشورتماشاچیان وهمراهی هیات ورزشی شهرستان بهره مند بودند، در کوارتراول و دوم با نمایشی قابل قبول با امتیاز نزدیک ۳۹ بر ۳۶ از کرمانشاهی ها پیش افتادند.

 درکوارتر سوم این دیدار کرمانشاهی ها بهتر عملکردند و تا ۴دقیقه پایانی کوارتر چهارم از میزبان پرهوادار خود پیش بودند.

آملی ها که برای کسب پیروزی و صعود به لیگ برتر بی تابی می کردند در دقایق پایانی یکدست و کم اشتباه تر ظاهر شدند و با درصدبالای مالکیت توپ، پرتابهای موفق ، ریباند زیر حلقه ، دفاعی و رو به جلو ، بلاک زیر حلقه موفق تر و جنگنده تر ازتیم حریف ظاهر شدند و در نهایت فاتح این بازی حساس شدند.

تیم کوچین آمل با صعود به دیدار نهایی مسابقات منطقه شمال با تیم قزوین دیدار می کند و برنده این مسابقه با تیم مس کرمان که درمنطقه جنوب قهرمان شد، برای کسب مقام قهرمانی امسال مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه های کشور تلاش خواهند کرد.

مرحله گروهی مسابقات امسال لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه های کشور درفصل جاری با حضور ۲۰ تیم در دو منطقه شمال وجنوب برگزار شد.

با اعلام فدراسیون بسکتبال دو تیم برتر منطقه شمال و دو تیم برترمنطقه جنوب کشور در مسابقات فصل آینده لیگ برترحضور خواهند داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.