پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بسته مدیریت یکپارچه شهرهای ساحلی تدوین می‌شود

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، استاندار مازندران با اشاره به اهمیت اعتلای اقتصاد دریا، گفت: مقرر شد که در سند جامع توسعه دریا محور استان، بسته‌ای با عنوان مدیریت یکپارچه مناطق شهرهای ساحلی تدوین و گنجانده شود. ‎

در راستای تحقق سیاست‌های کلی توسعه دریا محور ابلاغی مقام معظم رهبری و همچنین نقش شهرهای ساحلی در برنامه جامع توسعه دریا محور استان؛ دومین جلسه به ریاست استاندار و با حضور فرمانداران و شهرداران ساحلی برگزار شد.

در این جلسه موضوع مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی مورد بررسی قرار گرفت و ضمن مرور چالش ها و موانع؛ در خصوص راهکارهای پیش‌رو بحث و اتخاذ تصمیم شد.

یوسف نوری، استاندار مازندران با اشاره به اهمیت اعتلای اقتصاد دریا، گفت: مقرر شد که در سند جامع توسعه دریا محور استان بسته‌ای با عنوان مدیریت یکپارچه مناطق شهرهای ساحلی تدوین و گنجانده شود و از نقطه نظرات موجود شهرداران، صاحب نظران و خبرگان برای نگاشت این بسته و اجرایی سازی آن با استفاده از ظرفیت‌های مختلف بخش دولتی و غیردولتی بهره‌گیری شود.

نوری، اقتصاد دریا در بخش‌های مختلف را یک فرصت کم بدیل برای پیشرفت مازندران دانست و افزود: دریا فرصتی است که نباید در مسیر توسعه استان از آن غفلت شود.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.