پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بسته خبری پلیس| از کشف حشیش در نیسان تا دستگیری سارق حرفه‌ای در بابل

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، سردار مرتضی میرزایی با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق مواد مخدر از مرز شرقی کشور جهت تحویل در شهرستان چالوس، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران پلیس ویژه مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان چالوس با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را با خودروی نیسان یدک کش در محور کندوان شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی مازندران تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی این سوداگر مرگ را دستگیر و در بازرسی از خودروی نیسان یدک‌کش وی، ۱۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش را کشف کردند.

میرزایی از معرفی متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی خبر داد و خاطرنشان کرد: فرماندهی انتظامی استان مازندران با تلاش شبانه‌روزی با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

*کشف چوب جنگلی قاچاق در مازندران

نعمت‌الله آزادی معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران، از کشف ۶تن چوب جنگلی قاچاق در شهرستان‌های تنکابن و نور خبر داد و گفت: ماموران انتظامی شهرستان‌های تنکابن و نور در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب از جنگل، موضوع را با انجام اقدامات اطلاعاتی در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی تنکابن با کنترل مسیرهای کوهستانی یک دپوی چوب‌های جنگلی را در یکی از محورهای روستایی شناسایی و در بررسی انجام داده مقدار تقریبی ۴ تن چوب جنگلی قاچاق که از جنگل‌های اطراف شهرستان به‌صورت غیر‌مجاز برداشت شده بود را کشف کردند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران ادامه داد: مأموران کلانتری ۱۳ ایزدشهر شهرستان نور با همکاری عوامل منابع طبیعی در حین کنترل محور ورودی و خروجی شهر، یک خودروی نیسان با ۲ تن چوب قاچاق را متوقف کردند.

این مسؤول، ارزش چوب های کشف شده بر اساس نظر کارشناسان را ۲۶۰میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: ماموران انتظامی چوب های قاچاق کشف شده را به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهمان را پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.

آزادی در پایان با اشاره به اینکه قطع درختان، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعالیت غیر قانونی قاچاقچیان چوب و محصولات جنگلی مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

*دستگیری سارق حرفه‌ای در آمل

ذات‌الله رضوانی فرمانده انتظامی آمل، از دستگیری سارق حرفه‌ای و کشف مقادیر زیادی کابل برق با ۲۱ فقره سرقت خبرداد و گفت: با توجه به وقوع چندین فقره سرقت کابل در شهرستان آمل موضوع در دستورکار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: متهم با شگردهای مختلف اقدام به سرقت سیم کابل برق و کابل مخابرات می‌کرد، توسط ماموران کلانتری ۱۳شناسایی و با هماهنگی های لازم قضائی در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با بیان اینکه متهم در تحقیقات به عمل آمده به ۲۱فقره سرقت اعتراف کرد، تصریح کرد: ماموران در بازدید از مخفیگاه متهم، مقادیر زیادی کابل برق هوایی و زمینی،کلاه و کمربند اداره برق کشف کردند.

رضوانی در پایان با اشاره به اینکه سارق با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و از آنجا با قرار مناسب روانه زندان شد، از شهروندان خواست، هشدارهای انتظامی در بحث پیشگیری از سرقت را جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 /۸۶۰۳۴/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.