پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بسته خبری پلیس| از اعلام ممنوعیت‌های تردد در ایام تعطیلات عیدسعید فطر تا آزادسازی ۵۰ هزار متر مربع از اراضی ملی

0


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدموسی حسینی طی گفت‌وگویی از منع تردد بین شهری از ساعت ۱۴ روز سه شنبه مورخ ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰به صورت تمام وقت براساس مصوبه ستاد ملی کرونا و ابلاغیه وزارت کشور خبر داد و اظهار کرد: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا و ابلاغیه وزارت کشور، محدودیت‌های تردد از ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه مورخ ۲۱ اردیبهشت تا ساعت ۱۲ روز شنبه مورخ ۲۵ همین ماه در سراسر استان توسط ماموران پلیس راهو و راه اعمال و اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ممنوعیت ترددهای درون شهری با پلاک بومی در تعطیلات عید فطر مانند سابق از ساعت ۲۲ تا ۳بامداد است، گفت: هر گونه تردد بین شهری از ساعت  ۱۴ روز سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۲۵ اردیبهشت در سراسر استان بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا و ابلاغیه وزارت کشور ممنوع بوده و خودروهای غیربومی توسط ماموران پلیس در شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار تومان  و در شهرهای قرمز یک میلیون تومان جریمه خواهند شد.

جانشین انتظامی استان مازندران با اینکه خودروهای بومی در صورت تردد شبانه به مبلغ ۲۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد، اضافه کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی ویژه جابه‌جایی بار و مسافر و همچنین خودروهای وانت‌بار با پلاک شخصی که در امر جابجایی کالا و ارزاق عمومی فعالیت دارند، فاقد هرگونه ممنوعیت تردد هستند.

حسینی ضمن تاکید بر رعایت پروتکل‌های ویژه قطع زنجیره ویروس منحوس کرونا از سوی شهروندان، خاطرنشان کرد: تردد خودروهای شخصی در نقاط دارای دوربین بصورت هوشمند کنترل و در نقاط فاقد دوریبن، توسط ماموران پلیس با اعمال قانون کنترل خواهند شد.

وی  بیان کرد: صاحبان مشاغل ضروری مثل کادر درمان بیمارستان‌ها و مدافعان سلامت، کارکنان نیروهای مسلح، آتش‌نشانها و برخی دیگر از مشاغل با ارائه کارت شناسایی و یا با مجوز تردد از فرمانداری برای تردد مشکلی نخواهند داشت.

*آزادسازی ۵۰ هزار متر مربع از اراضی ملی در نور 

داداش‌تبار فرمانده انتظامی نور از از آزادسازی ۵۰ هزار مترمربع از اراضی ملی در منطقه ییلاقی لاویج خبر داد و گفت: ماموران انتظامی درپی دریافت گزارشی مبنی بر تصرف غیر قانونی ۵۰ هزار مترمربع از اراضی ملی درمنطقه ییلاقی لاویج توسط تعدادی از افراد سودجو بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی در پی انجام اقدامات پلیسی، پس از شناسایی دقیق زمین‌های متصرفی توسط افراد فرصت طلب موضوع را با مرجع قضائی هماهنگ کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور با اشاره به صدور حکم از سوی مرجع قضائی مبنی بر تصرف غیر قانونی زمین‌های ملی اضافه کرد: ماموران انتظامی با اتفاق نماینده دادستان و ماموران یگان حفاظت از جنگل‌ها و منابع طبیعی، نسبت به آزادسازی ۵۰ هزار مترمربع از اراضی ملی و بازگرداندن آن به طبیعت اقدام کردند.

داداش‌تبار در خاتمه گفت؛ شهروندان برای برخورد جدی با سودجویان و افراد فرصت‌طلب در خصوص زمین‌خواری، اخبار و اطلاعات خود را به سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

*کشف ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساری 

سامع خورشاد رییس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف ۵ هزار لیتر سوخت خارج از شبکه توزیع به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال خبر داد و گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در پی دریافت خبری مبنی بر تهیه و توزیع سوخت خارج از شبکه توزیع توسط یکی از افراد فرصت‌طلب در ساری، موضوع را با انجام اقدامات اطلاعاتی در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با تلاش بی‌وقفه محل نگهداری سوخت قاچاق را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در بازدید از آن ۵ هزار لیتر گازوئیل خارج از شبکه توزیع را کشف کردند.

 پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران با بیان ارزش ۶۰۰ میلیون ریالی سوخت کشف شده بر اساس نظر کارشناسان تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در این اقدام قاچاقچی سوخت را پس از دستگیر با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی کردند.

خورشاد در خاتمه خاطرنشان کرد: شهروندان برای پیشگیری از قاچاق سوخت و برخورد جدی با فرصت‌طلبان در این زمینه، می‌توانند با ارسال خبرهای خود به پلیس ۱۱۰ گام محکمی را بردارند.

 /۸۶۰۴۱/ج




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.