پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بسته خبری پلیس| از آغاز به کار مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک خودرو تا کشف 4/5 تن چوب قاچاق

0


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، نصرالله بیگلری از آغاز فعالیت مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک استان درمرکز استان و شهرستان های دارای وضعیت کرونایی نارنجی خبر داد و اظهار کرد: برابر مصوبات ستاد ملی کرونا، تعطیلی و محدودیت کاری دفتر خدمات خودرویی و مرکز تعویض پلاک مرکز استان لغو و فعالیت آن مطابق روال گذشته آغاز شده است.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات برابر سامانه نوبت‌دهی اینترنتی امکان‌پذیر است،گفت: مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در سایر شهرستان‌هایی که دارای وضعیت نارنجی و زرد کرونایی قرار دارند نیز با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به فعالیت خواهند پرداخت.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مازندران با بیان اینکه مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی شهرستان‌های دارای وضعیت قرمزکروناتا زمان تبدیل شدن وضعیت آنها به رنگ نارنجی، زرد و آبی تعطیل خواهد بود،گفت: در صورتی که دفاتر خدمات خودرویی سایر شهرستان‌ها از لحاظ انتشار کرونا در وضعیت قرمز قرار گیرد تا تغییر وضعیت به نارنجی و یا زرد مجددا تعطیل خواهند شد.

بیگلری در مورد مدت اعتبار وکالت‌نامه‌های صادر شده، خاطرنشان کرد: وکالت‌نامه‌هایی که اعتبار آنها از تاریخ شروع تا پایان آخرین روز تعطیلات کرونایی اعلام شده از سوی ستاد کرونای کشور منقضی شده باشد در مرکز استان و شهرهای دارای وضعیت قرمز کرونا مشمول تمدید اعتبار و دریافت خدمات به تعداد روزهای تعطیل خواهند بود.

وی همچنین یادآور شد: وکالت‌نامه‌هایی که قبل از تعطیلی رسمی مراکز تعویض پلاک و یا بعد از بازگشایی مجدد، تاریخ اعتبار آنها منقضی شده باشد شامل تمدید اعتبار نخواهند شد و مدت اعتبار آنها تابع تاریخ مندرج در متن وکالت‌نامه‌های صادره است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مازندران با اشاره به محدودیت‌های تردد و ممنوعیت مسافرت به استان مازندران در ایام تعطیلات عید فطر از مردم خواست برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا با مدافعان امنیت و سلامت همکاری کرده و از سفر های غیرضروری به این شهرستان‌ها خودداری کنند.

*کشف ۶ تن مرغ خارج از شبکه توزیع در آمل 

حسین هدایتی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان آمل از کشف ۷ هزار و ۴۵۰ کیلو مرغ خارج ازشبکه توزیع در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل مرغ خارج از شبکه توزیع در از طریق محور هراز، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در این ارتباط، ماموران اداره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی به ۲ خودروی حامل مرغ در محور مواصلاتی هراز این شهرستان مشکوک شدند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان آمل افزود: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی خودروهای مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن در مجموع ۷ هزار و ۴۵۰ کیلو گرم مرغ زنده خارج از شبکه توزیع به ارزشی بالغ بر یک‌میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال کشف کردند.

هدایتی در خاتمه اظهار کرد: مرغ‌های مکشوفه به اداره مربوطه در این شهرستان تحویل و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

*کشف ۴/۵ تن چوب قاچاق درسوادکوهشمالی 

حمیدرضا فرهودی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی از کشف ۴ تن و ۵۰۰ کیلوگرم چوب جنگلی قاچاق و توقیف ۲ خودرویوانت نیسانخبر داد و گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های جنگلی، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی در این راستا از شناسایی ۲ خودروی نیسان حامل چوب در یکی از محورها توسط خبر داد و  اضافه کرد: پس از توقیف خودروهای مورد نظر در بازرسی از آنها در مجموع ۴ و نیم تن چوب‌های جنگلی را کهبه صورتغیرمجاز برداشت شده بودند،کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی با اشاره به دستگیری دوقاچاقچیچوب اظهار کرد: ماموران انتظامی پس از تشکیل پرونده چوب‌های کشف شده را به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهمان را به مرجع قضایی معرفی کردند.

فرهودی در پایان با اشاره به اینکه قطع درختان جنگلی، بهتاراجبردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

 /۸۶۰۴۱/ج




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.