پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بستری بودن ۷۷۱ بیمار کرونایی در مازندران

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران،  متاسفانه طی روزهای اخیر شاهد روند افزایشی موارد ابتلا بعد از روزهای کاهشی در استان هستیم که موجب افزایش بیماران بستری خواهد شد.

در کنار همه این موارد، ساده‌انگاری و عادی‌انگاری و همچنین دو رقمی ماندن فوتی‌های کرونایی در استان مازندران نگران‌کننده است.

دکتر سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این زمینه گفت:  طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۹۸ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: طی این مدت تعداد ۱۲۱ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون ۵۹۰ نفر مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۱۲۸ نفر نیز  با علائم حاد تنفسی در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند.

دکتر سیدفرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۸۱ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰ بیمار جدید بستری و ۲۱ بیمار هم  ترخیص شدند.

وی گفت: ۳۰ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

 طی شبانه‌روز گذشته با بستری شدن تعداد ۱۲۸ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۷۷۱ نفر رسید.

براساس گزارش‌ها تعداد فوتی‌های امروز در مازندران به  ۱۴ تن رسیده است.

گفتنی است تاکنون یک میلیون و ۶۹۸ هزار و ۶۴۷ و ۴۵۲ دُز واکسن دانشگاه علوم پزشکی مازندران و ۲۹۰ هزار و ۸۸۵ دُز واکسن تاکنون توسط دانشگاه علوم پزشکی بابل در مناطق زیرپوشش  تزریق شده است.
 /۸۶۰۳۴/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.