پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری ۷۵ رویداد فرهنگی در دانشگاه‌های مازندران

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی مازندران گفت: برگزاری ۷۵ رویداد فرهنگی در دانشگاه‌های استان مازندران یکی از فعالیت‌های فرهنگی جهاد دانشگاهی مازندرانی طی یکسال گذشته است.

سیده زینب تقوی در گفت‌وگو با ایسنا به فعالیت‌های معاونت فرهنگی طی یکسال گذشته اشاره کرد و افزود: چاپ ۴۸ عنوان کتاب دانشگاهی و قهرمانی تیم« شهید دیالمه» متشکل از دانشگاه‌های سطح استان در یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی کشور به عنوان فعالیت‌های شاخص بخش فرهنگی جهاد دانشگاهی مازندران محسوب می‌شود.

وی اظهار کرد: برگزاری ۷۵ رویداد فرهنگی در دانشگاه‌های استان مازندران از دیگر فعالیت‌های این واحد طی یکسال گذشته است.

 تقوی با اشاره به فعالیت‌های مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) که از جمله فعالیت‌های برجسته معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی است، گفت: اجرای طرح پژوهشی احصاء تعیین‌کننده‌های آسیب‌های اجتماعی در استان و اجرای طرح پژوهشی تدوین اطلس فرهنگی و اجتماعی مازندران در این حوزه صورت پذیرفت.

 وی همچنین برگزاری مسابقات ملی ارائه کتاب ۳ دقیقه‌ای، مراسم رونمایی و جلسات نقد کتاب و سیر مطالعاتی و تشکیل هسته‌های مطالعاتی و باشگاه مطالعه در دانشگاه‌های استان مازندران را از دیگر اقدامات این معاونت برشمرد.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی مازندران افزود: بخش دیگر فعالیت این معاونت مرتبط با رسانه و انتشار مطالب در ۲ خبرگزاری ایسنا و ایکنا است.

 معاون فرهنگی جهاددانشگاهی مازندران افزود: انتشار ۱۸۴۰ خبر قرآنی در خبرگزاری ایکنا و انتشار بیش از ۴۰۰۰ خبر در خبرگزاری ایسنا مازندران و همچنین کسب ۵ مقام برتر در جشنواره‌های رسانه‌ای ملی و منطقه‌ای توسط خبرنگاران ایسنا و یک رتبه در خبرگزاری ایکنا از جمله دستاوردهای این معاونت در واحد جهاد دانشگاهی مازندران است.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.