پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری ۲ کارگاه آموزشی پرورش گاو شیری و پرواری در چهاردانگه

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری از برگزاری تعداد ۴ کارگاه آموزشی تغذیه و پرورش گاو شیری و پرواری در طی آبان ماه امسال در این شهرستان خبر داد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، طهمورث قاسم نژاد از اجرای ۴ کارگاه آموزشی تغذیه و پرورش گاو شیری و پرواری با همکاری کارخانجات خوراک دام مازندران در شهرستان ساری خبر داد.

 

وی تصریح کرد: اجرای کارگاه آموزشی ذر راستای ارتقاء سطح آگاهی تولیدکنندگان و ترویج فرهنگ استفاده از کنستانتره با حضور تولیدکنندگان واحدهای تولیدکننده شیر خام و گوشت قرمز تشکیل شد.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری افزود: از این تعداد ۲ کارگاه آموزشی در منطقه چهاردانگه و یک کارگاه در منطقه دودانگه و همچنین یک کارگاه در مرکز جهاد کشاورزی شویلاشت تشکیل شد که در مجموع تعداد ۱۷۵ فراگیر در این دوره ها شرکت کردند.

 

قاسم نژاد گفت:‌ در این کارگاه ها فراگیران با موضوعات تغذیه و شناخت خوراک دام، شناخت نیازهای غذایی دام، شناخت مواد مغذی دام در شرایط فیزیولوژیک مختلف، آشنایی با انواع خوراک دام کنستانتره پلت و آردی و همچنین انواع علوفه دام آشنا شدند.

 

گفتنی است در این دوره کتابچه روش های نوین در تغذیه دام از سوی اتحادیه کارخانجات خوراک دام مازندران در بین تولیدکنندگان توزیع شد.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.