پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری یادواره شهدای مدافعان حرم در بخش چهاردانگه +تصاویر

یادواره شهدای مدافع حرم با محوریت شهید رادمهر امروز جمعه ۷ خرداد ۱۳۹۵ از ساعت ۱۰ صبح در بخش چهاردانگه دانگه،با حضور باشکوه مردم شهید پرور و انقلابی و مسولین بخش چهاردانگه در روستای ترکام برگزار گردید.

0

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه یادواره شهدای مدافع حرم با محوریت شهید رادمهر امروز جمعه ۷ خرداد ۱۳۹۵  از ساعت ۱۰ صبح در بخش چهاردانگه دانگه،با حضور باشکوه  مردم شهید پرور و انقلابی و مسولین  بخش چهاردانگه در روستای ترکام برگزار گردید.

 

مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز و سپس اسماعیل امینی بخشدار به حاضر خیر مقدم عرض نمود.

 

بعد از خواندن وصیت نامه شهید محمود رادمهر، سرهنگ علی خادم فرمانده سپاه  شهرستان ساری حول دو محور جایگاه و مقام شهدا و محور موقعیت استراتژیک ایران در دنیا به سخنرانی پرداختند.

در ادامه  کلیپی از شهدای مدافع حرم پخش و بعد آن آقای رنجبران به مداحی پرداختند و این مراسم با شکوه با نماز جماعت و پذیرایی از مهمانان به اتمام رسید.

 

سروان پاسدار جواد کردان فرمانده بسیج چهاردانگه   از همه مردم  فهیم و شهید پرور بخش چهاردانگه  و مسولین  بخش،خصوصا امام جمعه محترم و بخشدار گرامی،دهیاری و شورا وپایگاههای برادر و خواهر روستای ترکام و همه همکاران ساعی که در برگزاری این مراسم باشکوه تلاش نمودند تقدیر و تشکر نمود.

 

IMG_8971

 

IMG_8947

 

IMG_8932

 

IMG_8914

 

IMG_8944

 

IMG_8917

 

IMG_8920

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.