پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید مازندران در سال ۱۴۰۲

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آئین تکریم و معارفه جانشین فرمانده سپاه کربلا  با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا و معاونان و مسؤولان سازمان‌های اقشاری بسیج با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در سالن اجتماعات غدیر ستاد سپاه استان برگزار شد.

سردار مسلمی در این آئین با اشاره به  تلاش‌ها و مجاهدت‌های خالصانه حسین محمدرضایی در سمت جانشین فرماندهی، گفت: حسین‌محمد رضایی شرافتمندانه و با عزت بیش از ۳۵ سال خدمت جهادی در نهاد مقدس سپاه داشت.

وی در ادامه از برگزاری کنگره ۱۰ هزار ۴۰۰ شهید مازندران در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: باتوجه به عظمت این کنگره اعضای کنگره شهدا را رهبر معظم انقلاب دیدار خواهند کرد.

فرمانده سپاه کربلا اضافه کرد: خدمتگزاری برای شهدا مسؤولیت بزرگی است و نصیب هرکسی نمی‌شود و رضایی جانشین مسؤول این کنگره بزرگ شده است.

مسلمی در ادامه سخنان خود، از انتصاب احمد برسلانی به سمت جانشین فرمانده سپاه کربلا هم اشاره کرد و گفت: با توجه به خدمات وی در مجموعه‌های مختلف سپاه با حکم  سرلشگر سلامی فرمانده کل سپاه به عنوان جانشین جدید فرمانده سپاه کربلا منصوب  شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به راه اندازی ۱۴ مرکز واکسیناسیون در شهرستان‌ها اشاره کرد و گفت: ان‌شاءالله بتوانیم ۲۱ مرکز واکسیناسیون را در سراسر استان راه‌اندازی کنیم.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه با اشاره به طراحی نرم افزار امین برای خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی گفت: خدمات بیمارانی که در خانه قرنطینه هستند و نیاز به خدمات دارند در این نرم افزار تعبیه شده است و بیمار با رجوع به این نرم افزار می‌تواند درخواست‌های خود را داشته باشد.

به گفته سردار مسلمی در هر شهرستان اپراتوری در نظر گرفته شده است که  تامین وسیله معیشتی، اعزام پرستار، هزینه درمان و موارد خدماتی دیگر را برعهده دارد.

وی به آمادگی سپاه برای پیشگیری پیک‌های کرونا هم اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه هنوز برخی از اقشار به‌ویژه سنین نوجوان و جوان واکسینه نشده‌اند، این آمادگی در سپاه برای پیشگیری از پیک‌های جدید کرونا وجود دارد.

به گزارش فارس، در پایان این آیین از تلاش‌های حسین‌ محمدرضایی تکریم و احمد برسلانی با حکم سرلشگر سلامی فرمانده کل سپاه به عنوان جانشین جدید فرمانده سپاه کربلا منصوب و معارفه شد.

 /۸۶۰۴۱/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.