پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری کنگره شهدای ۴هزار روحانی در شهر مقدس قم روز چهارم خرداد

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، حجت‌الاسلام رعایتی مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در مورد کنگره شهدای روحانی با اشاره به برگزاری کنگره شهدای ۴هزار روحانی در شهر مقدس قم در روز چهارم خرداد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی وقتی به وجود آمد دشمنان روحانیت را می‌شناختند و در زمان انقلاب هم در جبهه اول انقلاب حضور داشتند تا انقلاب اسلامی به اینجا رسید.

وی افزود: امروز قدرت‌های بزرگ متوجه شدند بنیان اصلی معنویت و روحانیت ایران را سرافراز کرد.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه هدف از برگزاری کنگره شهدای روحانی آشنایی با نقش روحانیت است، اضافه کرد: با همه حداقل‌ها در مقابل حداکثری دشمن توانستیم خرمشهر را آزاد کنیم.

این مسؤول با اعلام اینکه امروز نگاه می‌کنیم دیگر مستکبران چیزی ندارند، تصریح کرد: دشمنان گفتند اگر می‌خواهیم انقلاب را زمین‌گیر کنیم باید روحانیت را از مردم بگیریم که نشان‌دهنده جایگاه والای روحانیت است.

رعایتی در ارتباط با نقش مهم روحانیت در انقلاب اسلامی، اظهار کرد: از ۱۰هزار و ۴۰۰ شهید مازندران ۴۰۰ شهید روحانی مربوط به استان مازندران است.

وی یادآور شد: وقتی کربلای چهار با شکست مواجه شد برخی از رزمندگان برای عملیات جدید حاضر نبودند ولی علما و روحانیت به میدان آمدند و آن فتح بزرگ را به وجود آوردند.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا ادامه داد: در عرصه‌های بزرگ این روحانیت بود که خدمات جانانه زیادی دادند و در عرصه‌های مختلف نفش‌های مهم و زیادی ایفا کردند و امروز ما باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

 /۸۶۰۳۴/ح


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.