به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه ساري، به نقل از روابط عمومی شهرداری کیاسر، محمد آهنگر کیاسری سخنگوی شورای شهر کیاسر از برگزاری کارگاه آموزشی در خصوص بیماریهای قلبی و عروقی، دیابت و فشار خون در حسینیه امام خمینی(ره) اين شهر خبر داد.
محمد آهنگر کیاسری افزود: به اطلاع شهروندان محترم کیاسر می رساند با هماهنگی به عمل آمده با مرکز بهداشت کیاسر یک دوره کارگاه آموزشی در خصوص بیماریهای قلبی و عروقی، دیابت و فشار خون با حضور دکتر سید جواد موسوی در روز چهارشنبه مورخه 24 ديماه 1393 راس ساعت 9:30 صبح در حسینیه امام خمینی(ره) شهر کیاسر برگزار خواهد شد.
وی گفت: حضور همه ي همشهریان معزز در این کارگاه موجب امتنان می باشد.
اوقات شرعی کیاسر












