پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری همزمان مراسم روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در سراسر مازندران

0

حجت‌الاسلام علی‌اصغر اصغری ولوجایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: مراسم بزرگداشت یوم‌الله نهم دی و هفته بصیرت و میثاق با ولایت روز شنبه ۹دی ماه امسال در سالن الغدیر سپاه کربلای مازندران برگزار می‌شود.

وی افزود: سخنران این مراسم حجت‌الاسلام وسعدی عضو مجلس خبرگان رهبری و رئیس دانشگاه امام صادق خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران با بیان اینکه چهاردهمین سالگرد حماسه نهم دی  همزمان ما حماسه مردم غزه شده و شعار محوری حماسه امسال ” بازخوانی فتنه‌های آمریکایی ” است.

اصغری ولوجایی به بصیرت بالای مردم اشاره کرد و گفت: بصیرت مردم ما در حدی است که در کش و قوس‌های ماجرای حزب‌ها در خط ولایت فقیه ثابت و ماندگار است.

وی با اشاره به اینکه مازندران پیشگام در این زمینه بیعت با ولی فقیه بوده است، اضافه کرد: ارتباط صمیمی با نظام امامت و امت برقرار شده است و باید گفت حماسه نهم با جریانی ارتباط ندارد و همیشه گوش به فرمان ولی امر مسلمانان هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اعلام اینکه فتنه ۸۸ آزمون بزرگی بود، تصریح کرد: مردم ما در همه مناسبت‌های ملی مذهبی حضور پرشور دارند و در همین زمینه مسوولان هم نباید جهاد تبیین فراموش کنند.

اصغری ولوجایی خاطرنشان کرد: همه حضور حداکثری ما باید به انتخابات اسفندماه منجر شود که موجب یاس و ناامیدی دشمنان شود.

وی درباره برنامه‌های پیش‌بینی شده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران در سالروز حماسه نهم دی، اظهار کرد: برگزاری همزمان مراسم روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در همه نقاط استان،  مراسم گرامیداشت سالگرد حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و فخری‌زاده دانشمند  هسته ای در حسینیه سپاه کربلا مازندران،  برپایی مواکب و ایستگاه‌های صلواتی در میادین و مراکز شهرستان‌ها، نواختن زنگ روز جهانی مقاومت در سالروز شهادت سپهبد شهید سلیمانی ازجمله برنامه‌ها است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران به برگزاری مراسم گلباران و عطرافشانی مزار شهدا در ۸ دی در گلزارهای  شهدای سراسر استان اشاره کرد و گفت: تحلیل فتنه ۸۸ و مراسم روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با دعوت از کارشناسان خبره در صدا و سیمای مرکز مازندران و استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌ها و مطبوعات، برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به مردم در مورد فتنه ۸۸ و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت از جمله برنامه‌ها است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.