پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

همایش ائمه جمعه استان و تذکر امام جمعه چهاردانگه به استاندار

همایش ائمه جمعه استان صبح امروز چهارشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ به میزبانی شهرستان جویبار برگزار شد.

3

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، همایش ائمه جمعه استان مازندران صبح امروز چهارشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ به میزبانی شهرستان جویبار برگزار شد.

 

در این همایش ائمه ی جمعه ی شهرهای استان مازندارن و ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران حضور داشتند، امام جمعه بخش چهاردانگه به بیان مشکلات و دغدغه های موجود در همه ی حوزه های استان پرداختند.

 

حجت السالام تیموری در این همایش ابتدا متذکر شدند در ابتدای سال ۹۴ استاندار محترم به بخش چهاردانگه و شهر کیاسر آمدند و در طی این سفر تصمیمات خوبی گرفته شد. ولی متاسفانه این تصمیمات هنوز عملی نشده است. تصمیماتی از قبیل: ارتقا مرکز درمان بستر کیاسر به بهداشت و درمان و ارتقاء تجهیزات این مرکز از جمله یک دستگاه آمبولانس که هنوز با گذشت چندین ماه عملی نشده است.

 

امام جمعه چهاردانگه افزود: همچنین در این سفر، بیست و شش نقطه حادثه خیر در محور پر خطر ساری – کیاسر – سمنان شناسایی شد و  در زمینه گردشگری، لایروبی دریاچه الندان و ساماندهی وضعیت سورت قول هایی داده شده بود که متاسفانه این موارد هم تاکنون عملی نشده است.

 

خطیب جمعه چهاردانگه یادآور شدند: موضوع آب آشامیدنی و کشاورزی و همچنین مشکل تامین برق چهاردانگه یکی دیگر از مشکلات بخش است که متاسفانه هنوز به طور کامل رفع نگردیده است.

 

حجت الاسلام تیموری در مورد مشکل زباله نیز عنوان کردند: رفع مشکل عظیم زباله یکی دیگر از انتظارات اصلی مردم بخش چهاردانگه است که قرار شده بود دستگاه زباله سوز در مرکز استان هر چه زودتر راه اندازی شود ولی هنوز موضوع زباله اصلی ترین دغدغه و مشکلات اهالی این بخش محروم است. مشکلاتی که سالهاست از بابت دپوی زباله در بخش چهاردانگه مردم با آن دست به گریبان هستند؛  مشکل نفوذ شیرابه ها به عمق زمین و آلوده شدن آب های زیرزمینی و مشکلات و خطراتی که ریزش شیرابه ها بر سطح جاده ساری – کیاسر – سمنان ایجاد می کند، انتظاراتی است که اهالی این بخش از استاندار دارند.

 

وی در پایان از استاندار خواست با توجه به این که آیت الله طبرسی در روز یادواره شهدای بخش چهاردانگه در روستای اروست تقاضا و تاکید کرده بودند تا مشکلات بخش امروز هم گفته شده بود و من هم در حضور همه ی بزرگواران بیان کردم که انشاالله با پیگیری استاندار این مشکلات بر طرف شود.

 

استاندار هم در پاسخ به سخنان حجت الاسلام تیموری گفت: مشکلات و کمبودها زیاد هستند و انشالله در جلساتی جداگانه با حضور امام جمعه و مسئولان، مشکلات بررسی می شود. نیاز است تا برای بررسی و حل این مشکلات جلساتی چند ساعته گذاشته شود.

 

قابل ذکر است، ائمه ی جمعه استان پس از برگزاری این همایش، از مرکز بزرگ پرورش ماهی خاویار چپکرود بازدید کردند.

 

hamayesh-aeameh-jomeh-1

hamayesh-aeameh-jomeh-2

hamayesh-aeameh-jomeh-3

3 نظرات
  1. اتابک می گوید

    بادرود . بله مشکلات تازه میخوادبررسی بشه . مثلا مشکل زباله بعد از ده سال میخواد بررسی بشه پس نتیجه میگیریم که مشکلات مردم محروم چهاردانگه حل نمیشه پس هنوز بررسی نشده . اخر امسال که انتخابات راپیش روداریم مسولین وقتشون پره . بعد از انتخابات هم که احتمالا نمایندگان جدید مشغول به کار میشن ونقطه سر خط

  2. راستگو می گوید

    تازه میخواد بررسی بشه………………یا خدا……………..پس تو این مدت چه …………….

  3. کیاسری می گوید

    اگه حاج اقا نبودن کی می خواست تذکربده
    نماینده ها چکار می کنند
    ممنونیم
    قطعا تریبون نماز جمعه با این شناختی که از امام جمعه دارم با کسی شوخی نداره و مشکلات منطقه و مسولین گفته میشه
    مثل یادواره شهدای بخش که در سال قبل در کیاسر برگزار شد و به مسولین گفتند در مقابل ویز در خواستی نداشته باشند و مشکلات منطقه گفته نشه
    اما امام جمعه چهاردانگه با قاطعیت مشکلات رو بیان کردند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.