پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در متل قو

0

سید امیر میرمعصومی نژاد مسئول نمایندگی میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان عباس‌آباد گفت:نمایشگاه صنایع‌ دستی در شهرستان عباس‌آباد در محیطی مفرح و توریستی متل قو یکی از مهمترین مقاصد گردشگری تفریحی در نوروز ۱۴۰۳ برپا می‌شود.

او افزود: هماهنگی‌های لازم برای ایجاد فضایی مفرح برای مهمانان نوروزی برنامه‌ریزی شده است و گردشگران در مدت حضور خود در شهرستان گردشگرپذیر عباس آباد از آن برنامه‌ها بهره‌مند خواهند شد.

میرمعصومی نژاد گفت: ایجاد بازارچه و نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات، نوروزخوانی در هر سه شهر کلاراباد، سلمان‌شهر و عباس آباد، سفره‌های هفت‌سین در هر سه شهر، برنامه‌های افطار ماه مبارک رمضان در مساجد بین راهی توسط شهرداری‌ها، همگی بخشی از برنامه‌های نوروز و ماه مبارک رمضان در شهرستان عباس آباد است که همه روزه برای مهمانان نوروزی برگزار می‌شود.

او افزود: در ایام نوروز تمامی بهره‌برداران کیوسک‌های اطلاع رسانی گردشگری درهمه شهر‌های این شهرستان فعال بوده و تا اطلاعات گردشگری را در اختیار مهمانان نوروزی قرار می‌دهد.

میرمعصومی نژاد با بیان اینکه یکی از برنامه‌هایی که به گردشگران توسط مراکز اطلاع‌رسانی معرفی می‌شوند، برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در شهرستان عباس‌آباد در شهر سلمانشهراست، گفت: به واسطه تنوع محصولات صنایع‌دستی، تعدادی از این محصولات مانند چادرشب بافی، سفالگری، ساخت سرامیک، چرم‌دوزی، خراطی چوب، حصیربافی، گلیم‌بافی و انواع بافتنی‌ها از جذابیت خاصی برای بازدید کنندگان برخودار هستند.

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.