پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری نمایشگاه آثار برگزیده نگارگران معاصر ایران با حضور استاد فرشچیان

0

به‌گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به‌نقل از روابط‌عمومی مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد، در این نمایشگاه 100 اثر فاخر از هنرمندان مطرح و صاحب‌نام نگارگری معاصر ایران برای مدت هشت روز به نمایش گذاشته می‌شود.

در این نمایشگاه آثار نگارگری و مینیاتور سید مهدی موسوی کیاسری از نگارگران مطرح و جوان چهاردانگه ای کشور و شاگر استاد محمود فرشچیان نیز در کنار دیگر هنرمندان در این مجموعه به نمایش در خواهد آمد.

علاوه بر سید مهدی موسوی کیاسری، آثار هنرمندانی چون مصطفی آقامیری، پروین بیرانوند، علی‌اصغر تجویدی، حسین تنکابنی، پرویز خرمی اسکندر‌پور، آتوسا شاهی‌فخر، بهمن شریفی، آزاده شیروانی، رحیم عظیمی، مهدی فرخی، زهرا قاضی‌پور، کمال‌الدین قطب، حمدالله کتال، عبدالله محرمی، حبیب مرادی، فاطمه میرزا محمدی، زهرا نوایی لواسانی از هنرمندان شرکت‌کننده در این نمایشگاه هستند.

مراسم اختتامیه این نمایشگاه در ساعت 11 روز شنبه 18 شهریور همزمان با عید سعید غدیر خم با حضور استاد محمود فرشچیان برگزار خواهد شد و در آن از هنرمندان شرکت‌کننده در این نمایشگاه تقدیر می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه از 10 تا 18 شهریور ساعت 9 تا 18 به موزه هنرهای زیبا به‌نشانی میدان تجریش، خیابان ولیعصر (عج)، خیابان شهید فلاحی، خیابان شهید طاهری، مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد مراجعه کنند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.