پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری نخستین المپیاد ورزشی بانوان در بابلکنار

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، نخستین المپیاد ورزشی دختران بابل در بخش بابلکنار برگزار شد.

دبیر شورای ورزشی بخش بابلکنار بابل امروز ۲۸ مهر در حاشیه برگزاری نخستین المپیاد بانوان این بخش در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: نخستین المپیاد دختران بابل و سومین دوره مسابقات بانوان بخش بابلکنار در حال برگزاری است.

سیدمهدی نیک پور با اشاره به اینکه افتتاحیه این المپیاد با حضور ۳۰۰ ورزشکار دختر بخش بابلکنار با هنرنمایی ورزشکاران رشته‌های مختلف از جمله کشتی آلیش، ورزش کاتا انفرادی، فوتبال، اسکیت و حلقه و غیره آغاز شد، تصریح کرد: به مناسبت هفته دختر با هدف اینکه دختران ما بیشتر در عرصه‌های اجتماعی حضور یافته و دیده شوند برگزارشد.

وی با اشاره به اینکه این المپیاد فرصتی برای شناسایی دختران برتر بخش و سرمایه گذاری برای این استعدادها برای انتخاب تیم قدر برای شهرستان بابل برگزار شد، تصریح کرد: این بخش از ظرفیت بسیار بالای ورزشی در حوزه بانوان برخوردار بوده که می‌توان از این ظرفیت در سطح ملی و استانی بهره برد.

دبیرشورای ورزشی بخش بابلکنار با اشاره به اینکه این المپیاد با حضور ورزشکاران رشته دارت از ۴۰ روستا و۲۰ مدرسه بخش بابلکنار بود، خاطرنشان کرد: این المپیاد با همکاری شورای ورزشی بابلکنار، شورای ورزشی و هیات‌های ورزشی بانوان بخش بابلکنار برگزار شد.

وی از فعالیت سه باشگاه ورزشی مخصوص بانوان در این بخش خبر داد و یادآور شد: در بابلکنار یک سالن ورزشی دولتی و دو سالن بخش خصوصی بانوان فعالیت دارند.

نیک پور با اشاره به اینکه یکی از دختران ما در ورزش حلقه درصدد ثبت رتبه گینس در صورت حمایت مسئولین است، افزود: کسب مقام‌های کشوری واستانی در حوزه ورزش‌های رزمی و حلقه از افتخارات بانوان ورزشی این بخش است.

برگزاری نخستین المپیاد ورزشی بانوان در بابلکنار

بخش بابلکنار فاقد دفترنمایندگی اداره ورزش و جوانان است

 دبیرشورای ورزشی بخش بابلکنار خاطرنشان کرد: در این بخش ۳۰۰ ورزشکار زن و بیش از۶۰۰ ورزشکار مرد داریم اما با این همه ظرفیت ارزنده این بخش فاقد دفتر نمایندگی اداره ورزش و جوانان است.

برگزاری نخستین المپیاد ورزشی بانوان در بابلکنار

باشگاه دولتی هلیدشت درانتظار حضورمسئولین برای افتتاح

نیک پور با اشاره به اینکه باشگاه ورزشی هلیدشت بابلکنار تکمیل و تجهیز شده ولی مسئولین برای افتتاح حضور نمی‌یابند، گفت: با وجودی که این باشگاه کامل و آماده افتتاح است اما به سبب اختلاف برسر مالکیت زمین بین آموزش و پرورش و اداره ورزش مدتهاست افتتاح این سالن به تاخیرافتاده است.

وی یادآور شد: تقاضا داریم اعتباری که برای ساخت این سالن هزینه شد با رفع اختلاف بین ارگان‌ها افتتاح و در اختیار ورزش دوستان بخش قرار گیرد.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.