پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری مسابقه عکس و فیلم‌ موبایلی "ایران من" در هفته دولت

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، احسان آهنگر اظهار کرد در نظر داریم به‌مناسبت هفته دولت، مسابقه عکس و فیلم‌ موبایلی «ایران من» را با رویکرد عمران و آبادی در شهرها و روستاها برگزار کنیم.

وی افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه باید از اقدامات عمرانی دولت در شهر یا روستای خود عکس یا فیلم‌ تهیه و به شماره ۰۹۳۸۰۴۵۱۲۲۴ در پیام رسان‌های ایتا و بله ارسال کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اعلام اینکه به برگزیدگان این مسابقه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد، اضافه کرد: فیلم‌ها باید حداکثر در دو دقیقه ضبط شده باشند.

آهنگر در رابطه با شرایط مسابقه توضیح داد: شرکت‌کنندگان باید در چند جمله احساس خود از اقدامات دولت در پروژه مدنظرشان را بیان کنند و بگویند که اجرای این پروژه‌ها چقدر برای مردم مفید بوده است.

وی مهلت ارسال آثار را ۲ لغایت ۱۰ شهریورماه ۱۴۰۲ عنوان کرد و یادآور شد: هر شرکت کننده می‌تواند حداکثر ۲ عکس و یک فیلم را بصورت افقی ارسال کند و آثار برتر در رسانه‌ها به نمایش گذاشته خواهد شد.

آهنگر از شهروندان مازندرانی‌ خواست با رصد و انعکاس فعالیت‌های دولت در محل زندگی خود، مسوولان را از معضلات آگاه و در عمران و آبادانی شهر و روستایشان سهیم باشند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.