پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری مسابقات کشوری هنر‌های آوایی و نمایشی دانش‌آموزی در مازندران

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندورود، حسین کمالی مدیرکل آموزش و پروش مازندران بعد از ظهر امروز در هجدهمین دوره مسابقات کشوری هنر‌هایی آوایی و نمایشی که در اردوگاه دانش آموزی بادله میاندورود برگزار شد، اظهار کرد: این رقابت‌ها به منظور افزایش فعالیت‌های هنری و کشف استعدادهای برتر در زمینه‌های هنری دانش‌آموزان برگزار شده است.

وی تصریح کرد: چنین رقابت‌هایی دانش‌آموزان را ترغیب می‌کند که در کنار درس، مهارت‌ها را هم آموزش ببینند و استعدادهای خود را جمع‌بندی کنند و در رشته تحصیلی مورد علاقه خود گرایش لازم را بیابند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: دانش آموزان با اراده قوی با پشتکار و تلاش می‌توانند برخی از ضعف‌های احتمالی را پوشش دهند و مقاومت در مقابل برخی ناتوانی‌ها خودش یک گام به سمت پیروزی است و این جمله که امام راحل فرمودند ما می‌توانیم در واقع برای تمرکز بر توانایی‌ها واستعدادهای مثمر ثمر برای توسعه جامعه است.

این مسؤول تاکید کرد: چنانچه دانش‌آموزی بر این نکته تاکید کند که من می‌توانم یک دانش آموز موثر یا یک دانش‌آموز هنرمندی باشم و نیازمندی‌ها خودم را با اراده و تلاش برآورده کنم و این نوعی اراده و ایمان و تفسیر کردن فعل من می‌توانم و خواستن است که دانش‌آموزان به رغم برخی مشکلات فردی ممکن است با اراده‌های فولادی و قوی علاوه بر ابراز توانمندی‌های وجودی خود خیلی از نیازمندی‌هایشان را برطرف کنند.

کمالی افزود: دانش‌آموزان در رشته‌های مختلف هنری شرکت کرده‌اند و بسیاری از دانش‌آموزان موفق در حوزه تحصیلی در حوزه برنامه‌های فوق رسمی حضور فعال دارند.

پایان پیام / ۸۶۰۶۹ /غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.