پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری مسابقات بین‌المللی کشتی شهید هاشمی‌نژاد با ۳ تیم مطرح خارجی

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، شهرام جعفری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسابقه برگزاری جام شهید هاشمی نژاد به سال ۱۳۶۷ بر می‌گردد و این مسابقات هرساله و در قالب رقابت‌های بین المللی برگزار می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر نیز مسؤولان شهر بهشهر علاقه‌مندی خاصی برای برگزاری این مسابقات دارند، چراکه هم مورد استقبال تیم‌های خارجی و هم از سطح بسیار بالایی برخوردار است.

نایب رئیس هیأت کشتی مازندران تصریح کرد: امسال نیز سه تیم از کشورهای ارمنستان، گرجستان و داغستان روسیه به همراه نفراتی که به آن‌ها سهمیه داده شده و دو تیم از شهرستان بهشهر و استان مازندران در این مسابقات حضور خواهند یافت.

جعفری افزود: با توجه به اعلام محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان، این مسابقات به نوعی انتخابی این تیم نیز محسوب می‌شود.

وی در مورد روند آماده سازی سالن و شرایط برگزاری مسابقات اظهار کرد: مسابقات طبق بخشنامه بر روی دو تشک و با استانداردهای روز اتحادیه جهانی کشتی از جمله جلوه‌های ویژه صوتی و بصری برگزار خواهد شد و هم اکنون سالن مسابقات در حال آماده سازی است.

نایب رئیس هیأت کشتی مازندران ادامه داد: در بحث اسکان نیز، تمهیدات لازم برای اسکان عوامل اجرایی، داوران، کشتی گیران و مهمانان خارجی اندیشیده شده است و هیچ مشکلی در امر برگزاری این مسابقات نداریم.

جعفری در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که حاصل تلاش مسؤولان شهرستان بهشهر و مازندران، برگزاری یک جام با شکوه در حد نام استان مازندران و کشتی آن و خروجی آن به مانند سال‌های پیش از این نفرات مطرح و عنوان‌دار جهان در سال‌های آینده باشد.

پایان پیام / ۸۶۰۵۹/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.