پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری مراسم گرامیداشت هفته تربیت اسلامی در چهاردانگه+ تصاویر

مراسم گرامیداشت هفته تربیت اسلامی و روز امور تربیتی منطقه چهاردانگه،در تاریخ ۱۰ اسفند ۱۳۹۴با حضور، ساداتی، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان، در دبیرستان شبانه روزی حضرت فاطمه(س) برگزار شد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از  روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، مراسم گرامیداشت هفته تربیت اسلامی و روز امور تربیتی منطقه چهاردانگه،در تاریخ ۱۰ اسفند ۱۳۹۴با حضور، ساداتی، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان، در دبیرستان شبانه روزی حضرت فاطمه(س) برگزار شد.

 

ساداتی، در این مراسم که مدیران، مربیان پرورشی و مشاورین تربیتی، دبیران تربیت بدنی دوره های تحصیلی و مسئولین آموزش و پرورش منطقه حضور داشتند، ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای معلم و دانش آموز و شهیدان رجایی و باهنر، ایام «هفته تربیت» را تبریک گفت.

 

ساداتی گفت: هدف آموزش و پرورش در تربیت انسان، پرورش همه ابعاد انسانی است. معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل افزود: آنچه در سند تحول بنیادین به عنوان ساحت های ششگانه تربیتی بیان شده، همه ابعاد تربیتی انسان را مورد توجه قرار داده است؛ یعنی در آموزش و پرورش انسانی را باید تربیت کنیم که ضمن تعلیم و آموزش مبانی علمی، مبانی عبادی و اخلاقی، هنری و زیبا شناختی، زیستی، اقتصادی و فرهنگی و سیاسی و اجتماعی و… را فرا گیرد.

 

وی تصریح کرد امروز با توجه به هجمه های فرهنگی بیگانگان به سمت نسل جوان ما، نیاز تربیت صحیح دانش آموز در همه ابعاد، بیش از پیش خود نمایی می کند و برای اینکه این هدف محقق گردد همه ارکان آموزش و پرورش و مدرسه باید دغدغه و نگرش به سمت و سوی پرورشی داشته باشند تا موفق به تربیت انسانی شوند که در همه ابعاد رشد یافته است.

 

مسعودیان زاده، ریس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه نیز ضمن گرامیداشت این ایام اظهار داشت: این جلسه برای قدرشناسی از فعالان عرصه تربیت به ویژه معاونان و مربیان پرورشی برگزار شده است. وی با بیان اینکه قدردانی از مربیان تربیتی در دایره زمان و مکان محصور نیست، خاطرنشان کرد: مفاهیم تربیتی به نیکویی در آیات نورانی حضرت حق و کلام معصومین بیان شده است و ما باید آن را با نگاه خلّاق به دانش آموزان انتقال دهیم.

 

سعیدی(معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه) نیز در این مراسم، گزارش جامعی از روند فعالیت ها و دستاوردهای تربیتی و فرهنگی منطقه از آغاز سال جاری تاکنون به حاضران ارائه داد. در پایان این مراسم، با اهداء لوح تقدیر و هدیه از فعالان عرصه تربیتی مدارس منطقه قدردانی شد.

 

۲۰۱۶۰۲۲۹_۱۱۲۷۴۸_۲ IMG_2358

۱۱

 

۲۰۱۶۰۲۲۹_۱۱۳۶۳۶_۸

 

۲۰۱۶۰۲۲۹_۱۰۴۶۰۹

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.