پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری مراسم جزءخوانی و جلسه تفسیر قرآن کریم در کیاسر

نقی سعیدی کارشناس امور قرآنی کیاسر از برگزاری مراسم جزءخوانی قرآن کریم با حضور خواهران جلسه قرآنی حضرت رقیه (س) در حسینیه امام خمینی (ره) شهر کیاسر خبر داد.

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از روابط عمومی اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان مازندران، نقی سعیدی کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی کیاسر از برگزاری مراسم جزءخوانی قرآن کریم با حضور خواهران جلسه قرآنی حضرت رقیه (س) شهر کیاسر در حسینیه امام خمینی(ره) این شهر خبر داد.

کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی کیاسر افزود: با توجه به حضور فعال بانوان در عرصه های دینی و به خصوص فعالیتهای قرآنی، نیاز است تا با برنامه ریزی های منسجم و کاربردی به منظور توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی گامهای موثرتری برداشته و با استفاده از اساتید برجسته در این جلسات نسبت به درک و فهم آیات و معانی عظیم قرآن کریم برای مادران جهت تربیت قرآنی فرزندان در خانه و خانواده استفاده نماییم.

شایان ذکر است این مراسم جزءخوانی هر روز عصر از ساعت ۱۴/۳۰ در حسینیه امام خمینی (ره) شهر کیاسر برگزار می شود.

نقی سعیدی کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی کیاسر همچنین از برگزاری جلسه تفسیر قرآن کریم همزمان با فرا رسیدن میلاد امام حسن مجتبی(ع) با حضور حجت الاسلام نوری سرپرست تبلیغات اسلامی کیاسر , ستاری بخشدار چهاردانگه و روسای ادارات توسط حجت الاسلام محمد تقی جلائی امام جمعه این شهر خبر داد
کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی کیاسر افزود: این جلسه به همت کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی کیاسر و با مشارکت دفترامام جمعه بخش چهاردانگه در ایام ماه مبارک رمضان راس ساعت ۸/۳۰صبح برگزار می گردد.

وی تصریح کرد: باید از این فرصت در ماه مبارک رمضان برای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه نهایت استفاده را ببریم زیرا بدون شک توسعه و ترویج فرهنگ انسان ساز قرآن کریم مبتنی بر تعالیم حیات بخش اهل بیت(ع) از مهم ترین حرکت های فرهنگی است که تمام جامعه را در برابر آفات ناشی از تهاجم فرهنگی دشمن مصون می دارد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.