پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری مراسم اربعین شهید صالحی در ساری

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مراسم اربعین شهید مدافع امنیت سرباز گمنام امام زمان (عج) شهید احمد صالحی در ساری برگزار می‌شود.

این مراسم پنجشنبه ۲۹ دی ماه ساعت ۱۹:۳۰ در حسینیه عاشقان کربلا ساری با سخنرانی حجت‌الاسلام میرزا محمدی و با مداحی محمدرضا بذری برگزار می‌شود.

شهید احمد صالحی در حین انجام ماموریت و پاسداری از انقلاب اسلامی آذرماه امسال در حوالی شهرستان زاهدان به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش پس از تشییع در زاهدان به ساری منتقل و در گلزار شهدای مرکز مازندران آرام گرفت.

در بخشی از وصیت نامه شهید صالحی آمده است: وصیت من این است که تابع شرع مقدس اسلام و مذهب تشیع باشید. مطیع و گوش به فرمان و فدایی امام خامنه‌ای عزیز باشید. ادامه دهنده راه شهدا باشید و با تمام توان از حکومت جمهوری اسلامی دفاع کنید و نگذارید خون شهیدان پایمال شود.

توصیه‌ای به خواهران عزیز: توصیه می‌کنم به خواهران که حجاب به همراه عفاف و حیاء را رعایت کنید. خواهران و برادران حدود شرعی محرم و نامحرم را که متاسفانه در قشر مذهبی کمرنگ شده رعایت کنید.

به هیچ وجه کسانی که با نظام و رهبری دشمنی داشته باشند را حلال نخواهم کرد.

توصیه‌ای به مسؤولان: فردا باید پاسخگوی اعمالتان باشید. باید جهادی کار کنید مسؤول یعنی کسی که از او سوال خواهد شد. برای رضای خدا و با اخلاص برای تعالی انقلاب اسلامی کار کنید از مسؤولیت خود سوءاستفاده نکنید حتی کم کاری شما در مسؤولیت هم خیانت است چه رسد به رانت و رابطه بازی. باید پاسخگوی خون شهیدان باشید از مسؤولانی که جهادی کار نکنند به هیچ وجه نمی‌گذرم.

پایان پیام/۸۶۰۳۱/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.