پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری فراخوان ایده‌های برتر، طرح‌های ابتکاری و پیشنهاد‌های خلاقانه در مازندران

0

عاطفه شعبانی سرپرست معاونت صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مازندران گفت: فراخوان ایده‌های برتر، طرح‌های ابتکاری و پیشنهاد‌های خلاقانه یا مشارکت مردمی صنایع‌ دستی مازندران برگزار می‌شود.

او افزود: فراخوان ایده‌های برتر، طرح‌های ابتکاری و پیشنهاد‌های خلاقانه در صنایع‌دستی به منظور استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های تمامی فعالان حوزه صنایع‌دستی تدوین شده است.

شعبانی از صنعت‌گران و هنرمندان، دانشجویان، فارغ التحصیلان، طراحان، اساتید دانشگاه، مبتکران و شرکت‌های خلاق و دانش بنیان، انجمن‌ها و سازمان‌های مردم نهاد، کارشناسان درون سازمانی و برون سازمانی، فروشندگان و صادرکنندگان، و فعالان بسته‌بندی، برندینگ، آموزش دهندگان، شرکت‌های مختلف و سرمایه‌گذاران صنایع‌دستی، دعوت کرد در این چالش ایده‌ها، طرح‌ها و پیشنهاد‌های خلاقانه شرکت کنند.

او رعایت جنبه توسعه فرهنگی و اقتصادی، کاربردی، اشتغالزایی، مشارکت با بخش خصوصی، خلاقانه بودن و رعایت بهره‌وری، اثربخشی، توسعه صادرات و ارزآوری را از جمله ویژگی‌های ارایه طرح‌ها وایده‌های ارسالی در صنایع‌دستی برشمرد.

شعبانی گفت: گروه‌های علاقمند به شرکت در این طرح فرهنگی می‌توانند اطلاعات مربوطه را در قالب فرمی که در سایت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری وصنایع‌دستی مازندران بارگذاری شده است. تکمیل کرده و به معاونت صنایع‌دستی، ارسال کنند.

او افزود: ارزشمندترین و کاربردی‌ترین طرح و ایده پس از گرداوری و دفاع توسط فرد یا تیم ارسال کننده در قالب طرح‌های استانی و ملی معاونت صنایع‌دستی استان و کشور به صورت عملیاتی مورد اجرا قرار خواهد گرفت.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت

www.mazandaran mcth.ir و یا شماره۰۱۱۳۳۳۵۳۵۹۰ دفتر معاون صنایع‌دستی مراجعه کنند.

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.