پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری طرح جامع سلامت قرارگاه‌محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا در روستای پجیم هزار جریب

طرح جامع سلامت قرارگاه‌محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا در روستای پجیم برگزار شد.

0

طرح جامع سلامت قرارگاه‌محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا در روستای پجیم برگزار شد.
عادل الندانی مسئول دهستان های قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه‌کربلا از اجرای طرح جامع سلامت این قرارگاه در یکی دیگر از روستاهای سطح یک خبر داد.
وی در حاشیه برگزاری این طرح در روستای پجیم از بخش هزارجریب شهرستان بهشهر به خبرنگار‌ما گفت: در این‌ مرحله که با مشارکت‌ و عنایت معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلا، خانه‌ی بهداشت، مسئولین محترم روستا اعم از اعضاء محترم شورا و دهیاری، پایگاه مقاومت بسیج و مردم شریف روستای پجیم برگزار شد، اهالی پس از پایش اطلاعات، مورد ویزیت های عمومی و تخصصی قرار گرفتند.
الندانی در ادامه افزود: یکی دیگر از خدمات قرارگاه در این طرح نیز بهره‌مندی از داروخانه سیار بود. همچنین متخصصینی در حوزه های ارتوپد، مغز و اعصاب و داخلی بیماران را مورد ویزیت قرار دادند.
مسئول دهستان های قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه‌ کربلا در پایان ضمن تقدیر ویژه از معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلا به جهت‌ مشارکت در اجرای این طرح و قدردانی از همراهی و همدلی های همه‌ی مسئولین محترم و اهالی خونگرم روستای پجیم، خاطرنشان کرد: ارائه‌ی خدمات با مشارکت دست‌اندرکاران حوزه‌ی تخصصی و مردم شریف و صبور مناطق محروم از افتخارات این قرارگاه محسوب می شود و ان‌شاءالله این طرح در مراحل بعدی در سایر روستاهای سطح یک قرارگاه در سطح استان برگزار خواهد شد.

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.