پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری رویداد سرمایه‌گذاری «تا ثریا» در مازندران/هدف شناسایی نخبگان و شرکت‌های فعال

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سرهنگ عسکر مجیدی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به  برگزاری رویداد سرمایه‌گذاری کشوری تا ثریا با همکاری شرکت پیشگامان، اظهار کرد: مهمترین هدف ما سرمایه‌گذاری بر روی طرح فناور و ارائه طرح‌های فناورانه دانش‌بنیان اولویت‌دار است.

وی گفت: با ورود این شرکت زمینه بروز استعدادها و خلاقیت‌های علمی شده و همچنین فضای رقابتی برای شرکت‌های دانش‌بنیان ایجاد می‌شود.

معاون سپاه کربلا با بیان اینکه مهمترین هدف از اجرای این طرح رفع مسائل استان است، این شرکت در سطح کشور با نگاه بر اینکه مسائل استان‌ها را رفع کند، شروع به کار می‌کند، خاطر نشان کرد: پروژه «تا ثریا» در ۹ استان کشور برگزار شده و مازندران به عنوان دهمین استان مجری این طرح است.

وی با اعلام اینکه دیگر هدف ما جذب سرمایه‌گذاران خارج از استان است، افزود: وقتی این موضوع اطلاع‌رسانی شود سرمایه‌گذاران خارج از استان در مازندران جذب می‌شوند.

مجیدی یادآور شد: در بدو فعالیت این شرکت ۲۸ طرح در استان مازندران عملیاتی می‌شود که درباره آن برنامه‌ریزی می‌شود.

وی با اعلام اینکه فعالیت شرکت پیشگامان حدود یک‌سال در استان آغاز شده است، افزود: این شرکت متناسب با طرح‌ها در استان سرمایه‌گذاری می‌کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا در ارتباط با نحوه شناسایی نخبگان و شرکت‌های فعال، اظهار کرد: نظام مسائل مازندران در بانک نظام مسائل استان جمع‌آوری شده است پس از آسیب‌شناسی جدی از ظرفیت نخبگان در این حوزه رفع می‌شود.

 /۸۶۰۰۴/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.