پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری جلسه شورای مشورتی در دفتر امام جمعه چهاردانگه

صبح امروز سه شنبه ۲۴ آذرماه ۱۳۹۴ ، به مناسبت فرا رسیدن ماه سعید ربیع الاول و نزدیک شدن به میلاد فرخنده حضرت رسول اکرم (ص) و هفته وحدت، جلسه شورای مشورتی بخش چهاردانگه در دفتر امام جمعه بخش چهاردانگه برگزار شد.

0

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، صبح امروز سه شنبه ۲۴ آذرماه ۱۳۹۴ ، به مناسبت فرا رسیدن ماه سعید ربیع الاول و نزدیک شدن به میلاد فرخنده حضرت رسول اکرم (ص) و هفته وحدت، جلسه شورای مشورتی بخش چهاردانگه در دفتر امام جمعه بخش چهاردانگه برگزار شد.

 

این جلسه با حضور حجت الاسلام سعیدی ، حجت الاسلام نوری راد ریاست نمایندگی سازمان تبلیغات اسلامی چهاردانگه، امینی بخشدار ، سرگرد بابایی فرمانده نیروی انتظامی چهردانگه ، سروان جواد کردان  فرمانده سپاه ، مسعودیان زاده رئیس آموزش و پرورش بخش ، مهندس عالیشاه رئیس اداره برق ، شریعت نژاد رئیس شورای اسلامی شهر کیاسر و همچنین حجت الاسلام قاسمیان، معاونت تربیت و آموزش سپاه ناحیه ساری برگزار شد.

 

در این جلسه که به مناسبت حلول ماه ربیع الاول و نزدیک شدن به جشن میلاد پیامبر اعضم و هفته ی وحدت و به دعوت حجت الاسلام تیموری، امام جمعه بخش چهاردانگه در دفتر وی برگزار می شد، جهت هماهنگی بین ادارات و مسئولین و برای هر چه با شکوه تر برگزار شدن جشن وحدت در شهر کیاسر در روز میلاد حضرت رسول و همچنین ارائه گزارش مسئولین و ستاد نماز جمعه جهت برنامه های فرهنگی و میزان تاثیر گذاری و همکاری نهادها با نماز جمعه به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

 

ابتدا حجت الاسلام والمسلمین تیموری  ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه ربع الاول و در پیش داشتن  هفته وحدت گفت: وحدت بدون ولایت معنایی پیدا نمی کند. طبق سفارس پیامبر اکرم قران و اهلبیت پیامبر محور وحدت اند و هم اکنون ولایت فقیه محور وحدت در جهان اسلام در ایران اسلامی است.

 

ایشان به مناسبت فرا رسید هفته وحدت مسئولین را به همگرایی و هم دلی و خدمت به مردم توصیه کرده و در ادامه از مسولین خواستند که در برنامه هفته وحدت و جشن میلاد حضرت رسول همکاری لازم جهت هر چه باشکوه شدن مراسم داشته باشند.

 

حجت الاسلام تیموری در پایان از مسولین خواستند که در مورد همکاری با نماز جمعه و پیشبرد اهداف این نهاد به طور جدا گانه گزارش ارائه نمایند.

 

jalaseh-94-9-24-1 jalaseh-94-9-24-2 jalaseh-94-9-24-3 jalaseh-94-9-24-4 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.