پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری جلسه بصیرتی پایگاه شهدای روستای چورت، حوزه نبی اکرم صلی ا.. علیه و آله

0

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، جلسه بصیرتی پایگاه شهدای روستای چورت، حوزه نبی اکرم صلی ا.. علیه و آله در روز چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵ برگزار شد.

در این جلسه از ساعت ۱۷ آغاز شد، امام جمعه بخش، حضرت حجت الاسلام والمسلمین دکتر تیموری در مورد ویژگی های بسیجی واقعی گفت: بسیجی واقعی در برابر انواع تهاجمات مقاوم و قوی و پایدار هستند، سستی و ضعف در بسیجی راه ندارد، در برابر تهاجمات فرهنگی اقتصادی نظامی و سیاسی و…  آمادگی کامل دارند، همراه و همگام ولی و مطیع و تابع ولایت فقیه هستند و این خصلت ها بسیجی را شکست ناپذیر می کند  و با چنین ویژگی هایی بسیجی محبوب خدا می شود.

حجت الاسلام تیموری با مهم خواندن حضور پر شور مردم چورت و چهاردانگه در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: حضور شما در راهپیمایی ۲۲ بهمن در این روستا به جهت قدرشناسی شما مردم با بصیرت از انقلاب و نظام اسلامی  می باشد که این بصیرت عزت و سربلندی به واسطه  فداکاری شهدا و رهبری امام خمینی و در حال حاضر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای به دست آمد.

امام جمعه چهاردانگه در ادامه گفت: اما متاسفانه بعضی از مسئولین عزت را در  دوستی و ارتباط با غرب می دانستند و برجام را داروی شفا  بخش و همچنین آبخوردن مردم را به این قرارداد گره زدند، علی رقم این که قرارب ود با امضای برجام تحریم ها برداشته شود که نشد،  متاسفانه ادعایی دیگر مطرح شد  مبنی بر این که  برجام سایه تهدید و جنگ را از کشور دور کرد  که به فرموده رهبر معظم انقلاب این حرف دروغ محض است.

وی ادامه داد: حضور مردم در ۲۲ بهمن و پایداری به انقلاب و نظام و رهبری ، توانایی نظامی نیروهای مسلح  ، قدرت بسیج و سپاه جان فشانی  مدافعین حرم از عوامل برداشته شدن تهدید از کشور بوده است نه برجامی که تنها دستاوردش به قول خود مسئولین تقریبا هیچ بود.

لازم به ذکر است که دراین جلسه اعضای پایگاه بسیج برادران و خواهران حضور داشتند.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.