پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری جشن عاطفه ها در چهاردانگه

مراسم جشن عاطفه ها در بیش از 45 مدرسه منطقه و به طور نمادین در مدرسه ابتدایی شهید خانگاه کیاسر با حضور حجه الاسلام تیموری (امام جمعه محترم شهر کیاسر)، مسعودیان زاده( رییس اداره آموزش و پرورش منطقه) و دیگر مسئولین بخش برگزار شد.

0

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش چهاردانگه، مراسم جشن عاطفه ها در بیش از 45 مدرسه منطقه برگزار گردید.

 

جشن عاطفه ها به طور  نمادین در  مدرسه ابتدایی شهید خانگاه کیاسر با حضور حجه الاسلام تیموری(امام جمعه محترم شهر کیاسر)، مسعودیان زاده (رییس اداره آموزش و پرورش منطقه) و دیگر مسئولین بخش برگزار شد.

 

در این مراسم حجه الاسلام تیموری، امام جمعه محترم شهر کیاسر ضمن ایراد سخنرانی با استناد به آیات کلام الله مجید، احادیث و شیوه زندگی معصومین به بیان فضیلت و اهمیت انفاق پرداختند و از آن به عنوان اسوه حسنه یاد کرده و آن را با ارزش دانستند و از دانش آموزان و مسئولین که در این امر خداپسندانه شرکت کردند قدردانی نمودند.

 

سپس مهمانان و دانش آموزان با حضور در پای صندوق، کمک و هدایای نقدی و غیر نقدی خود را تقدیم داشتند و به یاری دوستان و همنوعان خود شتافتند.

 

gpic84_14

gpic84_1

gpic84_2

gpic84_3

gpic84_4

gpic84_5

gpic84_6

gpic84_7

gpic84_8

gpic84_9

gpic84_10

gpic84_11

gpic84_12

gpic84_13

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.