پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری بیست و سومین یادواره شهدا در هزارجریب بهشهر/ حضور وزیر دفاع در روستای موشکی ایران

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، بیست و سومین یادواره 265 شهید روستاهای هزار جریب بهشهر و شهدای روستای کیاسر در این روستا با حضور امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش برگزار شد.

امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در این مراسم ضمن بزرگداشت یاد و نام شهدا و تأکید بر ادامه راهشان بر وحدت و یکپارچگی ملت ایران برای غلبه بر دشمنان تأکید کرد.

وی گفت: دشمنان با خون سرخ‌شان، انقلاب را بیمه کردند و امروز همه ما باید در ادامه راه شهدا، استوار و ثابت قدم بوده و با قدرت، اقتدار و اتحاد برای سربلندی ایران عزیز تلاش کنیم.

این یادواره مردمی هر ساله در ۶ روز متوالی با عناوین مختلف برگزار می‌شود و شخصیت‌های مختلفی در آنجا حضور پیدا می‌کنند.

امسال هم با شیوع ویروس کرونا، این برنامه هم تحت تأثیر کرونا با رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد و در اولین روز این یادواره امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش سخنرانی کرد و در پایان برنامه امروز از چند خانواده شهدای ارتش و بسیج تجلیل شد.

به گزارش فارس، در سال‌های اخیر و با تأکید بر افزایش توان موشکی کشور، جوانان روستای کیاسر در شهرستان بهشهر استان مازندران برای دفاع از حریم دین و کشور با دست خالی اقدام به ساخت موشک‌های دست ساز کرده‌اند.

 

در یادواره‌های گذشته روستای کیاسر بهشهر روستای موشکی ایران، مانور موشکی برگزار و جوانان بسیجی این روستای موشکی با ساخت سمبلیک میادین موشکی تعدادی موشک نیز به مواضع فرضی استکبار و صهیونیست به منظور علاقمندی به میدان‌داری در عرصه جهاد هدایت کردند.
جوانان بسیجی نسل سوم و چهارم انقلاب در لبیک به فرمان آتش به اختیار رهبر و تلاش برای نمایش اقتدار جوانان در ساخت و تولید موشک این رزمایش را در حاشیه برگزاری یادواره هر ساله برگزار می‌کنند.

رزمایش موشکی در اولین روستای موشکی ایران، کیاسر شهرستان بهشهر،  سال گذشته در حاشیه بیست‌ودومین یادواره شهدا این روستا با هدف نمایش اقتدار ایران اسلامی برگزار شد و توان جوانان این منطقه به نمایش گذاشته شد.

 /86002/غ/و


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.