پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری برنامه‌های مجازی دهه کرامت در بقاع متبرکه شاخص مازندران

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی عصر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر اظهار کرد: با توجه به آغاز دهه کرامت برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی از سوی این اداره‌کل در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران برگزار می‌شود.

وی از برگزاری جشن تکریم و بزرگداشت امامزادگان و آذین‌بندی بقاع متبرکه در دهه کرامت خبر داد و افزود: جشن تکریم امامزادگان به رسم هرساله در شهرهای مختلف استان برگزار می‌شود و بنا داریم این جشن‌ها را بصورت مجازی برگزار کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران تجلیل از خادمین، هیات امناء ، مدافعان حرم و جانبازان مدافع حرم در دهه کرامت را از برنامه‌های شاخص این اداره‌کل برشمرد و ادامه داد: تجلیل از ائمه جماعت امامزادگان و خیرین بقعه ساز، راه‌اندازی کاروان شادی در قالب طرح شمیم کرامت، برگزاری برنامه‌های مجازی در امامزادگان شاخص استان، مشارکت در پویش مجازی فدای دخترم و اجرای نور افشانی در شب میلاد امام رضا (ع) در سطح استان را از دیگر برنامه‌های دهه کرامت برشمرد.

حیدری عنوان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه‌های دهه کرامت بدون حضور مستمع برگزار می‌شود و شهروندان مازندرانی می‌توانند از طریق شبکه‌های اجتماعی بقاع متبرکه این برنامه‌ها را دنبال کنند.

وی بیان کرد: اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران با رسالتی خطیری که دارد در برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه کرامت بیش از پیش تلاش کرده تا برنامه‌های این دهه در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان برگزار شود.
 /86031/غ


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.