پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اولین جلسه فوق العاده ستاد ثبت نام دانش آموزی

محمد رضا مهدی نژاد کارشناس ارزیابی و عملکرد اداره و دبیر ستاد ثبت نام گفتند؛ شروع ثبت نام دانش آموزان اول ابتدائی از اول خرداد ماه جاری می باشد.

0

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، به نقل از روابط عمومي اداره آموزش و پرورش چهاردانگه، نخستین جلسه  فوق العاده ستاد ثبت نام منطقه، با اولویت بررسی دستور العمل ثبت نام دانش آموزی، با حضور اعضای ستاد برگزار شد.

 

sabte-nam

 

محمد رضا مهدی نژاد کارشناس ارزیابی و عملکرد اداره و دبیر ستاد ثبت نام، در خصوص معرفی اعضاء ستاد گفت: اعضای ستاد معرفی گردیده و برای همه آنان ابلاغ صادر شده و ضمائم جهت اجرا به مدارس ارسال شد.

 

وی در ادامه  اشاره داشت: دریافت وجه بابت ثبت نام از دانش آموزان به جز پول کتاب و بیمه حوادث، ممنوع بوده و بازدید از مدارس جهت نظارت در زمان ثبت نام توسط اعضا صورت می گیرد، ایشان افزود:  شروع ثبت نام دانش آموزان اول ابتدائی از اول خرداد ماه جاری می باشد.

 

کارشناس ارزیابی و عملکرد اداره  گفت: مسئوليت ثبت نام دانش آموزان در مدارس برابر شيوه نامه فوق الذكر بر عهده مديران مدارس مي باشد و رییس اداره به عنوان رئیس ستاد و ارزیابی عملکرد به عنوان دبیر ستاد بر کیفیت ثبت نام و انجام هر چه بهتر آن نظارت خواهند نمود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.