پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری انتخابات در ۵۹ شعبه اصلی و۶۸۶ شعبه سیار در مازندران

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، استاندار مازندران  با اعلام اینکه ۵۹ شعبه اصلی رای در مازندران فعال است، گفت: شعبات اخذ رای در مناطق سیل‌زده مازندران بدون مشکل در حال رای گیری هستند.

یوسف نوری صبح جمعه ۸ تیر در ابتدای شروع رای گیری با حضور در سالن شهید رجایی استانداری مازندران در ستاد انتخابات استان اظهار کرد: امیدواریم تداوم راه شهید رییسی را شاهد باشیم.

وی گفت: فرایند رای‌گیری در استان آغاز شده و همکاران ما در حوزه‌های اخذ رای و نظارت شروع به فعالیت هستند.

این مسئول با اعلام اینکه در مازندران ۵۹ شعبه اصلی رای داریم، افزود: شعب اخذ رای ما ۳۲۲۸ صندوق است و از ساعت ۸ صبح آماده رای‌گیری است.

استاندار مازندران از مردم خوب و ولایتمدار استان که همواره از میانگین کشوری بیشترین حضور را در صحنه انتخابات داشتند خواستار شد تا در ساعات اولیه برای رای دادن اقدام کنند.

این مسئول با بیان اینکه تدابیر امنیتی و سلامت انتخابات به طور کامل انجام شده و تمامی دستگاه‌های اجرایی براساس شرح وظایف حضور فعال دارند، خاطرنشان کرد: انتخابات استان با امنیت کامل آغاز شده است.

نوری با اعلام اینکه اطلاعیه‌ها باید از سوی رسانه‌ها منتشر و اگاهی‌رسانی شود، ادامه داد: برای سلامت انتخابات نمایندگان کاندیداها در شعب اخذ رای فرصت حضورشان فراهم شده و در جریان انتخابات قرار دارند.

وی یادآور شد: هیچ گونه ابهامی وجود ندارد. روسای ستادهای کاندیداها هم حضور دارند و طی جلسات توجیهی نسبت به فرایند انتخابات آگاهی دارند.

استاندار مازندران اظهار کرد: لازم است دیگران را برای رای دادن ترغیب کنیم تا مشارکت حداکثری محقق شود.

نماینده عالی دولت در مازندران درباره سیل اخیر در سوادکوه، گفت: ۲۰ روزی نزولات جوی داشتیم که در برخی مناطق سبب سیل شد و در برخی مناطق صعب‌العبور همکاران ما در حال بازگشایی برای شعب اخذ رای بودند و از مسیرهای جایگزین نیز استفاده شد.

وی اعلام کرد: ممکن است با مشکلات زیرساختی روبرو باشیم اما شاهد فعالیت تمامی صندوق‌ها هستیم و مسیر شعب اخذ رای به فرمانداری‌ها محقق می‌شود.

نوری درباره شعب سیار اخذ رای در مازندران گفت: ۶۸۶ شعبه اخذ رای سیار در استان داریم و به محل ماموریت اعزام شدند و برخی در حال رای‌گیری هستند.

استاندار مازندران همچنین در ادامه بازدید میدانی خود به شعبات اخذ رای در مسجد شکوهی ساری حاضر شد و به خبرنگاران گفت: کار مضاعفی بود که با تلاش جهادی آغاز شد تا ۸ تیر انتخابات ایران شروع شود.

شروع انتخابات در ۵۹ شعبه اصلی و۶۸۶ شعبه سیار در مازندران

رئیس شورای تامین استان مازندران با بیان اینکه انتخابات مهم‌ترین تصمیم برای سرنوشت ۴ ساله کشور است، خاطرنشان کرد: شعبات اخذ رای تا زمانی که تعیین شود آماده رای‌گیری هستند.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.