پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری اختتامیه جشنواره ملی یادداشت‌نویسی گره در مازندران

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

گزارش خبرگزاری فارس از ساری، رضا مبینی دبیر برگزاری جشنواره ملی یادداشت نویسی “گره” ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری جشنواره ملی با موضوع کرونا به میزبانی بسیج رسانه نکا با شیوع این ویروس منحوس در کشور خبر داد و اظهار کرد: در این جشنواره  ۲۲۱ اثر از ۲۴ استان کشور به دبیرخانه مجازی این جشنواره رسید.

 وی افزود: در بازه زمانی ۱۵ اسفندماه سال گذشته تا ۳۱ فروردین امسال آثار یادداشت نویسان سراسر کشور جمع‌آوری و  ۶ اثر از پنج استان به‌عنوان نفرات برتر و چهار اثر نیز به‌عنوان شایسته تقدیر معرفی و تجلیل خواهند شد.

مبینی عنوان کرد: داوری این جشنواره ۲۰ روز به طول انجامید،  ۲۹ خرداد ماه جاری آئین اختتامیه این جشنواره به‌صورت مجازی و یا حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

*هدف پر کردن جای خالی رشته یادداشت‌نویسی در حوزه رسانه بود

در ادامه حسین زحمتکش مسؤول بسیج رسانه شهرستان نکا اضافه کرد: جای خالی رشته یادداشت‌نویسی در جشنواره‌های رسانه‌ای همواره  مشهود بوده، بر این اساس جشنواره «گره» با موضوع کرونا و محوریت دیده شدن زحمات یادداشت نویسان برگزار شد.

وی تصریح کرد: پنج دوره یادداشت‌نویسی به همت بسیج رسانه نکا برگزار شد و تلاش داریم با تقویت این دوره‌ها در تربیت نیروی تراز انقلاب بویژه دهه هشتادی‌ها شاهد موفقیت‌هایی باشیم.

 زحمتکش خاطرنشان کرد: تلاش داریم در بسیج رسانه نکا میزبان جشنواره بین‌المللی عکس با موضوع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی باشیم، این جشنواره در قالب اعلام فراخوان عکس از کشورهای مقاومت و در ایام سالگرد شهادت این شهید والامقام برگزار خواهد شد.

 /۸۶۰۴۸/ ج/و


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.