پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاري همایش تجلیل از فرهنگیان بخش چهاردانگه

ه مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در محل سالن همایش منطقه چهاردانگه ، همایش تجلیل از فرهنگیان شاغل و بازنشسته آموزش وپرورش برگزار شد.

0

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه ساري، به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش بخش چهاردانگه در این همایش که با حضور امام جمعه محترم کیاسر و مسئولین استانی و منطقه ای و خانواده های معظم شهدا برگزار گردید.

 

آقای مسعودیان زاده  رییس اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه ضمن عرض خوشامدگویی و گرامیداشت یاد و خاطر شهدا معلم و دانش آموز مخصوصاً علامه شهید مرتضی مطهری و تشکر از زحمات همکاران در منطقه، فرا رسیدن هفته معلم را تبریک گفتند و خطاب به همکاران افزودند؛ ازاینکه توانستیم با همت شما عزیزان درموفقیتهای استانی سهیم باشیم و رتبه های خوبی را کسب نماییم خدا را شاکریم.

 

ایشان با اشاره به نام گذاری سال بنام اقتصاد و فرهنگ باعزم ملی و مدیریت جهادی توسط مقام معظم رهبری، نقش آموزش و پرورش را در جامعه بی بدیل و غیرقابل انکار دانسته و گفت: شاکله وجودی، شخصیتی و اعتقادی افراد در خانه و مدارس رقم می خورد و باید اولیا خانه و مدرسه با تعامل و شناخت از وظیفه خطیر خود، باشناخت از دسیسه های دشمن به هدایت فرزندان بپردازند.

 

لازم به ذکر است که، در پایان این مراسم هدایای به پاس زحمات همکاران به 8 نفر از معلمان نمونه و 10 نفر از معلمانی که در طی سال تحصیلی رتبه های برتر منطقه ای و استانی را کسب نموده اند اهدا شد.

 

hafteh-moalem-2

hafteh-moalem-1

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.