پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاري مراسم جشن شکوفه ها در مدارس ابتدایی منطقه چهاردانگه

به مناسبت شروع سال تحصیلی، جشن شکوفه ها در مدارس ابتدایی منطقه و به صورت متمرکز با حضور مسئولین شهر کیاسر و آقای درخور رییس اداره طرح و برنامه اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران، امروز دوشنبه 31 شهريور 1393 در دبستان فردوسی شهر کیاسر برای سال اولی ها برگزار شد.

0

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه ساري، به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، به مناسبت شروع سال تحصیلی، برای شکوفه ها ی گلستان تعلیم و تربیت، جشن شکوفه ها، در مدارس ابتدایی منطقه و به صورت متمرکز، با حضور مسئولین شهر کیاسر و آقای درخور رییس اداره طرح و برنامه اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران، امروز دوشنبه 31 شهريور 1393 در دبستان فردوسی شهر کیاسر برای سال اولی ها برگزارشد.

 

در  این مراسم مسعودیان زاده، ضمن خیر مقدم گویی به مهمانان و تبریک شروع سال تحصیلی جدید به دانش آموزان و اولیاء و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، در مورد زنده نگهداشتن یاد و نام شهیدان و رشادت های رزمندگان، در طول هشت سال دفاع مقدس، متذکر شدند که تمام عزت و ارجمندی نظام مقدس به سبب رشادت ها و جوانمردی رزمندگان دفاع مقدس و رهبری امام شهدا می باشد.

 

ایشان اولیای دانش آموزان را به مشارکت در اجرای برنامه های مدرسه دعوت نمودنده و بیان نمودند: رسیدن به اهداف آموزش و پرورش در مدارس بدون مشارکت خانواده ها کاری بسیار دشورا خواهد بود.

 

لازم  به ذکر است که در این مراسم برنامه های دیگری  مانند : قرائت  قرآن ، سرود ، مقاله پذیرایی و…اجرا شد و دانش آموزان پس از دریافت کتاب و هدیه، از دست مسئولین حاضر و با تبرک جستن از کلام ا… مجید روانه کلاس شدند.

 

shokoofeha-1

shokoofeha-2

shokoofeha-3

shokoofeha-4

shokoofeha-5

shokoofeha-6

shokoofeha-7

shokoofeha-8

shokoofeha-9

shokoofeha-10

shokoofeha-11

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.