پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی هفته بسیج در آمل

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی این شهرستان شامگاه امروز به مناسبت هفته بسیج با حضور فرمانده سپاه کربلای مازندران، مسؤولان استانی و شهری افتتاح شد.

این نمایشگاه با ۶۰ غرفه عرضه محصولات خانگی، صنایع دستی، تولید گل و گیاه، گیاهان دارویی و طبی، محصولات سلامت‌محور، حجاب و پوشش اسلامی، شیرینی و نان سنت خانگی، حصیربافی مرداب، برنج و محصولات زراعی، منسوجات طبیعی، نهال مرکبات از امروز تا پنجم آذر ماه همزمان با سالروز ایجاد مستضعفین محل فروش محصولات خانگی و اقتصاد خرد است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران در حاشیه افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از اقدامات کارساز، مهم و ارزشمند ناحیه مقاومت بسیج به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی است که با حضور اقتصاد خرد و مشاغل خانگی وارد میدان شدند.

سیاوش مسلمی با اشاره به رضایتمندی علاقمندان و فعالان اقتصادی، افزود: استفاده از وام و تسهیلات کم‌بهره بسیج سازندگی باعث شده تا جویندگان کار زیادی صاحب کار و حرفه شوند و گام مهمی در راستای اشتغالزایی و مبارزه با بیکاری برداشته شود.

وی با اشاره به اینکه دست‌ساخته و محصولات پرداخته دست علاقمندان به کار در منازل و کارگاه‌ها در نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی برای عرضه عموم به نمایش درآمده است، تصریح کرد: کارگاه‌های تولید محصولات خانگی و خرد باید با حمایت مسؤولان گسترش داده شوند و اشتغال آنها دوام و پایداری داشته باشد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به وجود ماده ۱۸ و ۱۶ در زمینه برخورداری از وام کم‌بهره بسیج سازندگی، خاطرنشان کرد: سهم زیادی از تسهیلات استانی به شهرستان آمل اختصاص یافت تا افراد مستعد حوزه تولیدات خانگی، افراد بی‎سرپرست، سرپرست خانوار و کارآفرینان از وام‌ها برخوردار شوند.

وی با اشاره به اینکه حدود ۷ میلیارد تومان وام کم بهره ماده ۱۶ و ۱۸ به متقاضیان کار اختصاص یافت و روند اعطای تسهیلات تا پایان سال جاری ادامه دارد، گفت: با حمایت مسؤولان، هم‌افزایی و تعامل می‌توان هر سال گام‌های بزرگی در مسیر امیدبخشی عمومی، رفع معضل بیکاری و ایجاد اشتغال جوانان برداشت.

پایان پیام/۸۶۰۱۲/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.