پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در صدا و سیمای مرکز مازندران

0


به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، اصفهانی مشاور امور بانوان صدا و سیمای استان مازندران  بعدازظهر امروز در نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با که با همکاری امور بانوان صدا و سیما و قرارگاه جهادی برکت آسمان برگزار شد، اظهار کرد: در این نمایشگاه تولید‌‌کنندگان در ۱۵ غرفه تولیدات خود را به معرض نمایش می‌گذارند. 

وی گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه نمایش توانمندی‌های تولیدکنندگان در زمینه‌های مختلف هنر، فرهنگ، صنایع دستی و تولیدی بوده و همچنین رفاه کارکنان و نیز ترغیب در استفاده از کالای ایرانی با تجربه برپایی دوره‌های گذشته نمایشگاهی مدنظر است.

مشاور امور بانوان صدا و سیمای مازندران همچنین خاطر نشان کرد: این نمایشگاه که به مدت چهار روز فعال است، غرفه‌هایی در بخش‌های گل و گیاه، کالای حجاب، طب گیاهی، آجیل و خشکبار و صنایع دستی دارد. 

*کمک به تامین معیشت تولیدکنندگان مشاغل خانگی

در ادامه سمیه فقیه فعال رسانه‌ای و مدیر قرارگاه جهادی برکت آسمان با اشاره به برپایی نمایشگاه‌های مقیاس کوچک برای حمایت از تولیدکنندگان در شرایط کرونایی گفت: بنیاد برکت آسمان با ورود امور بانوان صدا و سیما و با هدف حمایت از بانوان تولیدکننده اقدام به برپایی این نمایشگاه در آستانه نوروز کرده است. 

وی گفت: توجه به منویات مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی و کمک به تامین معیشت تولیدکنندگان مشاغل خانگی باید به عنوان یک اصل باید مورد توجه دست‌اندرکاران تولیدی و اجرایی استان قرار بگیرد، حمایت اصحاب رسانه و فعالان تولیدی نیز می‌تواند گوشه‌های مغفول مانده اقتصاد مقاومتی را به افکار عمومی نشان دهد.

فقیه به فعالیت‌های بنیاد برکت آسمان اشاره و اضافه کرد: تهیه بسته‌های معیشتی، برپایی نمایشگاه‌های آنلاین تولید و عرضه کالا و محصولات تولیدکنندگان در کنار برپایی دوره‌های آموزشی بخشی از فعالیت‌های این مرکز رسانه‌ای کارآفرینی است.

 /۸۶۰۴۸/ج




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.