پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برپایی موکب شهید مدافع حرم محمد بلباسی در کربلا

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، موکب شهید مدافع حرم محمد بلباسی از سال ۹۵ و بعد از شهادت این شهید در مسیر نجف به کربلا برپا می‌شد که در واقع خود شهید بلباسی بنیانگذار این موکب بوده است.

امسال نیز خبرهایی از برپایی موکب این شهید در کربلا به گوش می‌رسد.

رسول بلباسی برادر شهید و مسؤول قرارگاه جهادی شهید بلباسی در این ارتباط در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در طول این سالها موکب شهید بلباسی به زائرین آقا اباعبدالله در زمان اربعین در بین راه و در کربلای معلی خدمات قابل توجهی داده است.

وی با بیان اینکه امسال هم به مدد آقا امام حسین(ع) و شهدا بار دیگر این موکب در کربلا برپا خواهد شد، افزود: از زائرین آقا اباعبدالله(ع) به بهترین شکل ممکن پذیرایی به عمل خواهد آمد.

مسؤول موکب شهید محمد بلباسی خاطرنشان کرد: در این موکب علاوه بر اسکان و پذیرایی زائرین  مسائل بهداشتی، فرهنگی و خدماتی هم طبق روال هر سال در دستور کار قرار دارد و ان‌شاءالله امسال هم با کمک‌های مردمی این فرهنگ ناب حسینی و شیعی، بهترین شکل ممکن را خواهد داشت.

بلباسی با اعلام شماره کارت  ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۵۰۰۴۹ از مردم جهت کمک به موکب به اندازه وسع خود و ارادتشان به ابی‌عبدالله(ع) و زائرانش دعوت به مشارکت کرد.

 /۸۶۰۴۱/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.